אסון בבני ברק

פעוטה איבדה את ההכרה בבית המטפלת ונפטרה

טרגדיה בעיר התורה והחסידות: פעוטה מבני ברק איבדה את הכרתה כששהתה בבית המטפלת ברחוב בעל התניא בעיר. לאחר ניסיונות החייאה נאלצו הרופאים לקבוע את מותה (חדשות, ארץ)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

טרגדיה בבני ברק: פעוטה מבני ברק איבדה אחר הצהריים (שני) את הכרתה בזמן ששהתה בבית המטפלת ולאחר מאמצי החייאה נפטרה. המשטרה עיכבה לחקירה את המטפלת.

כוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו לה טיפול רפואי ראשוני וביצעו פעולות החייאה על פעוטה שאיבדה את ההכרה ברחוב בעל התניא בעיר. לאחר מכן היא הובהלה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבה מוגדר אנוש. כאמור, לאחר מאמצי החייאה מרובים נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

מהמשטרה נמסר: "לפני זמן קצר התקבל דיווח על פעוטה בגיל 4 חודשים אשר שהתה אצל המטפלת שלה בבני ברק ופונתה במצב קשה לבי"ח תה"ש. בהמשך התקבל דיווח שלצערינו הפעוטה נפטרה. המטפלת עוכבה לחקירה".

אבי וילמן מתנדב ב'איחוד הצלה' סיפר: "מדובר בפעוטה שאיבדה את ההכרה כששהתה אצל מטפלת. בסיוע מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ביצענו בה פעולות החייאה ממושכות ומתקדמות ולאחר מכן היא פונתה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים במצב אנוש תוך כדי המשך פעולות החייאה. נסיבות המקרה בבדיקה".

יהודה לודנר מיחידת האופנועים של ארגון "הצלה" מסניף גוש דן סיפר: "כשהגענו מצאנו את התינוקת כשהיא ללא הכרה. בסיוע כוננים נוספים התחלנו בפעולות החייאה מתקדמות עד להגעת צוות הנט"ן שפינה אותה לבית החולים. לאחר ניסיונות החייאה מרובים נאלצו לצערנו בבית החולים לקבוע את מותה. נסיבות האירוע נחקרות, אך ככל הנראה התינוקת נפטרה מתסמונת מוות בעריסה".

אלי לוינשטיין חובש בכיר ביחידת האופנועים של ארגון "הצלה" שביצע החייאה בפעוטה והצטרף לפינוי באמבולנס, מספר: "כשהגענו למקום מצאנו את התינוקת כשהיא ללא דופק ונשימה, בסיוע כונני ארגון "הצלה" נוספים ביצענו פעולות החייאה עד להגעת ניידת טיפול נמרץ של מד"א שפינתה את הפעוטה תוך פעולות החייאה לבית החולים תל השומר.

"לאחר ניסיונות החייאה ממושכים, צוות בית החולים קבע את מותה של הפעוטה. מתנדבי ארגון "הצלה" מלווים כעת את המשפחה בבית החולים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר