בליווי שוטרים ויס"מ

העלמת הכנסות וכסף מוסתר בטיטול: בעלי רשת מינימרקטים במאה שערים נעצרו

המשטרה עצרה אב ובנו, בעלי רשת מינימרקטים במאה שערים, בחשד שהעלימו הכנסות. במהלך המעצר ייודו לעבר הכוחות חיתולים ואבנים. בבית האב נתפסו אלפי שקלים מוסתרים בטיטול (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק)

הכסף שהוחבא בטיטול: בליווי שוטרים וכוחות יס"מ עצרה רשות המיסים אב ובנו חרדים, בעלי רשת מינימרקטים באזור שכונות מאה שערים וגאולה בירושלים, בחשד שהעלימו הכנסות וביצעו שורה של עבירות מע"מ ומס הכנסה.

ברשות המיסים מתנהלת חקירה נגד מאיר ושלום ניסים, בעליה ומנהליה של חברת ג.י מוצרי מזון חד פעמי בע"מ וחברת גאולת ישראל בע"מ, שפעלה עד לינואר 2013. לחברה ארבעה מינימרקטים באזור מאה שערים ושכונת גאולה וכן שני מחסנים, מהם משווקות סחורות לעוסקים בתחום.

בבקשת המעצר צוין כי מחזור החברה המדווח היה כ-44 מיליון שקלים בשנת 2014, אולם ממצאי החקירה מצביעים כי חלק גדול ממחזור המכירות של החברה אינו מדווח כלל ואחוז הערך המוסף נמוך משמעותית ביחס לענף.

החוקרים סבורים כי החוסרים בדיווח והעלמת ההכנסות נובעים ממכירת סחורות בהקפה ובהיקפים גדולים ללקוחות העסקיים של החברה.

אתמול בוצעו חיפושים בבתי החשודים בשכונת הר שמואל, בעסקיהם באזור מאה שערים וגאולה ואצל חלק מלקוחותיהם העסקיים.

ברשות המסים מציינים כי החיפושים בוצעו תחת אבטחה כבדה של יחידות יס"מ ומג"ב ירושלים ולוו בהתקהלויות, בזריקות אבנים וחיתולים ובניסיונות לשבש את עבודת החוקרים.

בביתו של האב נחשף ניסיון להסתיר 7,000 שקלים בתוך חיתול מלא צואה שהוחבא בפח האשפה ובבית גם נמצאה כספת שהכילה תכשיטי זהב רבים.

עוד צוין בבקשת המעצר כי נכסי נדל"ן יוקרתיים בהיקף של מיליוני שקלים נרשמו בשנים האחרונות על שמות ילדיו של מאיר ניסים, בשעה שהם דיווחו על הכנסות נמוכות מאוד.

כאמור שופט בית משפט השלום בירושלים, דוד שאול גבאי ריכטר, האריך את מעצרם עד ליום חמישי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר