שבוע לאחר שנפצע קשה

הפצוע החרדי: "קמתי מהמתים כדי להעביר מסר - הארץ שלנו"

מנדי ריבקין, חסיד חב"ד שנפצע קשה לפני כשבוע בפיגוע הדקירה בגבעת זאב, שחזר: "דחפתי את אשתי לחנות", ושיגר מסר לממשלה: "קמתי מהמתים כדי להגיד 'הארץ שלנו'". צפו בווידאו (חדשות)

(צילום: מתוך Ynet, תמונה ראשית: יונתן זינדל, פלאש 90)

שבוע לאחר שנפגע באורח קשה בפיגוע הדקירה בגבעת זאב, מנדי ריבקין עדיין מתאושש בבית החולים ומחלים מפציעתו. ממיטתו בבית החולים הוא שחזר הערב (שלישי) את רגעי האימה וביקש להעביר מסר לממשלה.

"יצאתי עם אשתי לארוחה קטנה, ופתאום אני מרגיש מכה בכתף, יותר נכון שתי מכות", סיפר ריבקין. "הודעתי לאשתי שדקרו אותי פעמיים, מיד נכנסתי לחנות וניסיתי לדחוף את אשתי ביחד לתוך החנות".

ריבקין סיפר על אנשי ההצלה שהוזעקו למקום והצילו את חייו: "במהירות הבזק הגיעו האנשים הכי טובים שאדם יכול לקבל בסיטואציה כזאת: ארבעה פרמדיקים, אנשי איחוד הצלה ומד"א, נהגי אמבולנס, כל אחד תקתק את העבודה שלו ופינו אותי במהירות לבית החולים".

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

"אני זכיתי לקום מהמתים אולי רק כדי להגיד את המסר הזה: הארץ שלנו, הקדוש ברוך הוא נתן לנו אותה. אנחנו צריכים לזקוף קומה ואנחנו יכולים לנצח".

כזכור, מחבל פלסטיני בן 17 מביר נבאללה התנפל על ריבקין, דקר אותו פעמיים בגבו וניסה להימלט. אזרחים שהיו במקום רדפו אחר המחבל נטרלו אותו והשתלטו עליו. שוטרים שהוזעקו למקום עצרו אותו. ריבקין פונה במצב קשה לבית החולים שערי צדק בירושלים, ובימים האחרונים חל שיפור משמעותי במצבו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר