עוד נטישה

בשידור חי: יהודה שלזינגר עזב את "קול ברמה" ונחנק מדמעות

העיתונאי יהודה שלזינגר הודיע הערב בשידור על עזיבת תחנת הרדיו קול ברמה ונחנק מדמעות במהלך דברים שהקריא באזני המאזינים. "אנחנו לא עצובים, זו לא טרגדיה, זה רק סוף השידורים" (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
יהודה שלזינגר (צילום: מתוך דף הפייסבוק של יהודה שלזינגר)

עוד נטישה ב"קול ברמה": העיתונאי יהודה שלזינגר הודיע הערב (שלישי) בשידור חי על עזיבת תחנת הרדיו "קול ברמה" ונחנק מדמעות במהלך דברים שביקש לומר בסיום שידורו האחרון בתחנה.

בדברים שהקריא בסיום השידור אמר שלזינגר: "אלפי אנשים פגשתי בכתבות שעשיתי עד היום, אחת הזכורות לי במיוחד הייתה אימא לשלושה ילדים שגילו לה את המחלה הנוראית והודיעו לה שזמנה קצוב. אחרי שיחה העזתי לשאול שאלה חסרת טאקט: מה תרצי שיהיה כתוב על המצבה שלך? היא חשבה רגע והפנתה את השאלה בחזרה אליי; מה אתה תרצה שיהיה כתוב? האמת שכמעט מבלי לחשוב שלפתי - 'כאן נמצא אדם שהשתדל'".

"היום זו תכנית הרדיוו האחרונה שלנו, השתדלנו לעשות טוב, השתדלנו גם לעשות רייטינג כדי שיהיה מעניין ושנוכל להשתדל בשביל יותר אנשים, לעזור ולתקן. כולי תקווה שתקחו מאיתנו רק את הרצון הטוב לעשות ותמחלו לנו על הטעויות".

"אנחנו לא עצובים, זו לא טרגדיה, זה רק סוף השידורים. אני מקווה ומתפלל באמת שנצליח להמשיך להשתדל. שנדע להבחין... מה באמת חשוב בחיים. שנצליח לעבוד על עצמנו ולהיות יותר טובים...".

האזינו להקלטה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר