"זכו לכבוד רב מהאדמו"ר"

אורחים בטקס חלוקת הכסף של סאטמר: כוכבי קמפיין 'הציידים'

רק לאחרונה הם נעצרו בחשד שהסיתו נגד חיילים חרדים, אבל הערב "גיבורי" קמפיין 'הציידים' הגיעו לטקס חלוקת הכספים של האדמו"ר מסאטמר וזכו לכבוד רב ותשבחות מהאדמו"ר. תיעוד (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: ישראל כהן, כיכר השבת)

בירושלים התקיים הערב (שלישי) כנס "שקל הטהור" בראשותו של האדמו"ר מהרי"י מסאטמר, במרכזו - חלוקת כספים למוסדות שאינם מקבלים תקציבים ממדינת ישראל הציונית. כפי שנחשף בשבוע שעבר ב"כיכר השבת", הפעם הורה האדמו"ר לשים דגש מיוחד על מוסדות שפועלים כנגד ההתייצבות בצו ראשון בלשכות הגיוס ופועלים נגד המגייסים החרדים לצה"ל.

(צילום: ישראל כהן, כיכר השבת)

מי שבלטו בנוכחותם באירוע הערב, הם מי שנעצרו רק לאחרונה בחשד כי הסיתו נגד חיילים צה"ל בקמפיין "הציידים". "הם היו הכוכבים הראשים של הערב וזכו לכבוד רב מאת האדמו"ר והעסקנים" סיפר נוכח באירוע. השלושה, מרצבך פיין וחייט, ישבו בקהל לצד העסקן שטיפל בהם אך לא שוחחו אחד עם השני.

(צילום: ישראל כהן, כיכר השבת)
(צילום: ישראל כהן, כיכר השבת)

באורח נדיר ישבו על בימת הכבוד לצד הרבי גם מנהיגי העדה החרדית הגאב"ד הגרי"ט וויס והראב"ד הגר"מ שטרנבוך.

יצויין, כי בכניסתו של ראב"ד העדה החרדית אל האולם, תקפו אותו קנאים קיצונים הנמנים על חוגי נטורי קרתא באלימות מילולית. עסקני סאטמר גירשו אותם במהירות מהמקום בצעקות רמות. גורמים בחסידות אומרים כי מדובר ב"קנאים מטורפים המחפשים להשמיץ את הראב"ד בכל העולם ויש למחות בהם בחריפות".

המהומה מחוץ לכינוס (צילום: ישראל כהן, כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר