מגעים להסרת החרם החרדי מרשת "מגה"

בעקבות התרסקותה של רשת 'מגה' והעברתה לפירוק על ידי בית המשפט יוזמים גורמים חרדיים את הסרת החרם מעל הרשת הקמעונאית. עו"ד גונדס: "זו אחת המטרות שהצבנו לעצמנו" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: Lior Mizrahi/Flash90)

בעקבות התרסקותה של רשת 'מגה' והעברתה לפירוק על ידי בית המשפט יוזמים גורמים חרדיים את הסרת החרם מעל הרשת הקמעונאית, לראשונה מאז שנת 2008, זאת משום שלדבריהם כבר אין קשר בין 'מגה' לבין רשת 'am.pm' המחללת שבת שבעקבותיה נוצר החרם על מגה ורשת שפע שוק.

בשיחה שערך העיתון "יתד נאמן" עם עו"ד אורי גונדס אחד משלושת הנאמנים החדשים במגה התייחס הלה לשינויים.

בראיון הבוקר למוסף 'ממון' של 'ידיעות אחרונות' אומר עו"ד גונדס כי "אנחנו שמחים על ביטול החרם על רשתות מגה ו'זול בשפע'. זו אחת המטרות שהצבנו לעצמנו לצורך הבראת הרשת והעמדתה למכירה. המגזר החרדי הינו חלק אינטגרלי מקהל הצרכנים של מגה".

גונדס מוסיף כי הוא מודה לגורמים החרדיים שהבינו את המצב בו שרוויה הרשת ונרתמו לטובת העובדים. ל"כיכר השבת" נודע כי בימים אלו מנהלים אכן ראשי מגה משא ומתן מול וועדת הרבנים לענייני השבת על הסרת החרם באופן סופי ורשמי.

החרם כזכור נוצר בעקבות רכישתו של דודי וייסמן מבעלי קבוצת דור אלון (שאיגדה תחתיה את רשתות מגה ושפע שוק) את רשת החנויות הפתוחה 24 שעות 7 ימים בשבוע מה שגרם לוועדת הרבנים לעניני השבת לצאת במתקפה חריפה כנגד וויסמן.

בעקבות החרם ספגה רשת שפע שוק מכה אנושה והפסדים כספיים ניכרים ובמגה נאלצו לסגור את כל סניפיה.

גם הנסיון להקים רשת חילופית ייעודית למגזר החרדי תחת המותג 'זול בשפע' לא צלח והחרם נמשך.

כעת מקווים ב'מגה' שתוך ימים ספורים תירשם פריצת דרך במגעים והחרם יוסר לגמרי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר