אישום: צעיר חרדי תקף קשיש שהעיר לו לאחר שירק ברחוב

כתב אישום הוגש נגד צעיר חרדי, החשוד כי תקף באלימות קשיש ליד השוק בירושלים, לאחר שהעיר לו על כך שירק ברחוב. העו"ד: "הקשיש החל לצעוק ולקשור את חרדיותו למעשה" (חדשות, משפט)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אליה לופז (צילום: מתוך ynet)

הפרקליטות הגישה הבוקר (רביעי) כתב אישום חמור נגד אליה לופז, חרדי, בן 22 מירושלים, בגין תקיפת אדם בן 81 ושבירת שיניו.

מכתב האישום עולה כי הצעיר תקף בחודש שעבר את הזקן בשוק מחנה יהודה בבירה, לאחר שזה העיר לו על כך שירק ברחוב.

עוד עולה מכתב האישום כי התוקף הכה את הזקן בפניו באמצעות מרפקו, סגר את דלת המכונית שנהג בה על רגלו של הזקן ונמלט מהמקום. כתוצאה מכך נשברו ארבע משיניו של הזקן.

האירוע התרחש בחודש שעבר. אז על פי החשד הקשיש העיר לצעיר על שירק על המדרכה. בעקבות זאת ירק הצעיר לעבר הרכב שבו ישב הקשיש ואז עזב את המקום. כעבור זמן קצר הוא חזר, פתח את דלת המכונית שבה ישב הקשיש והיכה אותו בפניו.

פרקליטתו של החשוד, עו"ד לאה צמל אמרה לשופטים כי "מדובר בצעיר שזה מעצרו הראשון והוא מאוד נרגש ומעורער. על פי גרסתו הוא ירק כמו שאדם יורק ברחוב, ואדם שישב באוטו התחיל לצעוק עליו ולגעור בו ולקשור את דתיותו ואת הזרם החרדי עם המעשה הזה. הוא השיב לאדם ואמר לו משהו, ואז ראה שהוא מסתכל הצידה ולוקח בידו משהו, כנראה ברזל או לום".

לדברי עו"ד צמל, כדי להימלט מהמקום הוא סגר על הקשיש את דלת המכונית. "מרשי נקי, אין לו הסתבכויות, אין אלימות בעברו. הוא תלמיד ישיבה שהיה בדרכו לאכול צהריים", הוסיפה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר