לא שקט בביתר

ההגנה של זיידה: שאלון אישי לראש העיר מאיר רובינשטיין

עו"ד איתמר בן גביר הגיש כתב הגנה בשם מנחם זיידה, לתביעה שהגיש נגדו ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין, בו דורש מרובינשטיין להשיב על שורת שאלות על חייו האישיים (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
מנחם זיידה (צילום: כיכר השבת)

הסאגה בעיריית ביתר עילית, בין ראש העיר מאיר רובינשטיין ליו"ר האופוזיציה מנחם זיידה נמשכת במסגרת תביעת לשון הרע שהגיש ראש העיר נגדו ונגד כמה תושבים. כעת דורש פרקליטו מראש העיר להשיב על שאלות אישיות.

פרקליטו של זיידה, עו"ד איתמר בן גביר, הגיש כתב הגנה לבית המשפט ובו הכחיש את המיוחס בכתב התביעה. בן גביר טען בכתב ההגנה כי ראש העיר הוא איש ציבור ומשכך הוא צריך להבין שפעילותו עומדת למבחן ולביקורת במישור הציבורי.

עוד נטען כי מטרת התביעה היא להלך אימים על הנתבעים ולהשתיק את כל הביקורת שיש על פעולותיו של רובינשטיין.

במסגרת התביעה, נשלח לראש העיר שאלון בו בין היתר הוא מתבקש להשיב על ניגודי אינטרסים בפעילותיו לכאורה, הבטחות ליזמים פרטיים וכן נורמות החיים אליהן הוא התרגל.

בשאלון, התבקש רובינשטיין להמציא העתקי הזמנות לטיסותיו לחו"ל, פירוט המסעדות בהן סעד בשנים האחרונות ועלות החשבונות.

כמו כן התבקש ראש העיר להשיב באשר להבטחות שסיפק ליזמים וקבלני נדל"ן, והאם קיבל טובות הנאה כלשהן מגורמים פרטיים ועמותות. עוד נשאל רובינשטיין האם בביתו הפרטי קיימות חריגות בניה, וכן נשאל שאלות רבות העוסקות בצורת התנהלותו כראש העיר.

מעיריית ביתר עילית נמסר בתגובה ל"כיכר השבת": "אנו מציעים למר זיידה וחבורתו, במקום להמשיך ולהטיל רפש ולגרום להפוך עיר שקטה ונעימה למגורי תושביה, לסדום ועמורה, כפי שהוא מנסה לעשות כבר כמה שנים ובעקבות כך הוא נתבע, להתחיל להיערך למשפט ו/או לתשלום סכום התביעה".

"ראש העיר הפועל לקידומה וביסוסה של ביתר עילית למען תושביה, בעצת רבני העיר והיועצים המשפטיים שלו נחוש בדעתו להמשיך בהליך המשפטי, הודעות רכילותיות זולות בסגנון המוכר של מר זיידה לא ירתיעו אות", הוסיפו בעירייה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר