עוד נס בגל הטרור

פרסום ראשון: חיילים חרדים תפסו מכונית תופת בדרך לפיגוע

מכונית מלאה ברובי סער, רימונים ואפודי לחימה שנועדו לשמש מחבלים לפיגוע קשה, נתפסה השבוע על ידי לוחמים חרדים לא הרחק מהכניסה לבית-אל שם בוצע פיגוע ירי יום קודם לכן (חדשות, חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
חלק מהנשק שנתפס (צילום: עמותת נצח יהודה של הנח"ל החרדי)

פרסום ראשון: לוחמים בפלוגה המבצעית של הגדוד החרדי "נצח יהודה" איתרו ביום שני אמצעי לחימה רבים שהוסתרו ברכב והיו מיועדים ככל הנראה לשימוש בפיגוע. ברכב שאותר בכפר ג'ילזון סמוך ליישוב בית אל, נמצאו מספר רב של אמצעי לחימה כמו רובי סער, רימונים ואפודי לחימה, שהיו עתידים לשמש מפגעים.

הרכב אותר כאמור במהלך פעילות מבצעית של החיילים החרדים, לא הרחק ממחסום ה-V.I.P בכניסה ליישוב בית אל, המחסום בו ביום ראשון האחרון התרחש פיגוע ירי.

(צילום: עמותת נצח יהודה של הנח"ל החרדי)
(צילום: עמותת נצח יהודה של הנח"ל החרדי)
(צילום: עמותת נצח יהודה של הנח"ל החרדי)

האירוע מצטרף לשורה של הצלחות מבצעיות נוספות של הגדוד החרדי, המשתייך לחטיבת כפיר ומוצב מזה מספר חודשים בגזרת צפון בנימין ויישובי שילה, גזרה בה התרחשו מספר רב של פיגועים בגל הטרור האחרון. במהלך תקופה זו סיכלו ונטרלו החיילים החרדים מספר פיגועי דריסה, ירי ודקירה, ביניהם הפיגוע בשכונת רוממה בירושלים אותו נטרל חייל הגדוד, בפעולה אשר בהמשך זיכתה אותו בתעודת הוקרה ממפקד מחוז ירושלים.

לאחרונה הוחלט במפקדת החטיבה המרחבית "בנימין" להעניק תעודת הצטיינות לחיילי הגדוד. התעודות הוענקו ביום רביעי שעבר במסגרת טקס רשמי אשר נערך במפקדת חטמ"ר "בנימין", בהשתתפות מפקד החטמ"ר אל"מ ישראל שומר.

(צילום: עמותת נצח יהודה של הנח"ל החרדי)

בטקס נשא דברים אל"מ שומר וברך את החיילים על עוז רוחם, תוך שהוא מציין לחיוב את משפחותיהם על שחינכו בנים המוכנים למסור את נפשם למען הגנת תושבי מדינת ישראל. חלק מהחיילים שקיבלו תעודות הצטיינות בטקס, לקחו חלק בפעילות המבצעית אמש אשר הביאה לתפיסתו של הרכב.

הרב ירון דוד, מרבני עמותת נצח יהודה של הנח"ל החרדי, אשר הקימה את הגדוד ומלווה אותו, מוסיף כי "תפיסת אמצעי הלחימה ומספרם הגדול מעידים על החשיבות הרבה בפעילות הגדוד ובצורך בהמשך הערנות הרבה של החיילים. חיילי "נצח יהודה" עושים ימים כלילות בהגנה על תושבי מדינת ישראל, בכל מקום ובכל זמן, תוך שהם ממשיכים ללכת בדרכה של תורה. בסיעתא דשמיא, נמשיך לעמוד איתן מול אויבינו, תוך שאנו שומרים על שגרת החיים התקינה של התושבים בכל גזרה שבה נוצב".

(צילום: עמותת נצח יהודה של הנח"ל החרדי)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר