בעקבות השקרים של התקשורת הזרה

ראש לע"מ ניצן חן מצהיר: "נשקול לשלול תעודות עיתונאי"

לאחר שכלי תקשורת בעולם דיווחו היום על "שלושה פלסטינים שנורו ונהרגו" בפיגוע בשער שכם, ראש לשכת העיתונות הממשלתית, ניצן חן, מצהיר: "נשקול לשלול תעודות עיתונאי" (ברנז'ה, עיתונות)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
ניצן חן, ארכיון (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

את זה שבעולם ממש לא אוהבים את ישראל, כולם יודעים. את זה שכלי התקשורת בעולם מדווחים על האירועים באזור תוך עיוות מוחלט של המציאות, גם את זה כולם יודעים. אבל מה שקרה הצהריים (רביעי) כנראה עבר את הגבול, כך לפחות על פי ראש לשכת העיתונות הממשלתית, ניצן חן.

חן הצהיר הערב כי ישקול לשלול תעודות עיתונאי מעיתונאים ועורכים שלא ידווחו אמת על המתרחש בגל הטרור הנוכחי.

קצפו של חן יצא בעקבות דיווחים בחלק מכלי התקשורת בעולם, בהם CBS ואלג'זירה, על הפיגוע בשער שעם מוקדם יותר היום, אירוע בו נרצחה לוחמת מג"ב הדר כהן הי"ד לאחר ששלושה מחבלים פתחו באש לעברה ולעבר מספר לוחמות נוספות.

הדיווח ב-CBS
הדיווח באלג'זירה

אלא שב-CBS הדיווח היה על כך ש"שלושה פלסטינים נהרגו באירוע האלימות היומי", ובאלג'זירה הדיווח היה על כך ש"שלושה פלסטינים נורו ונהרגו על ידי שוטרים ישראלים בירושלים הכבושה".

כאמור, חן לא עבר על כך לסדר היום והודיע כי ישקול לשלול את תעודות העיתונאי לאותם עיתונאים. בדף הפייסבוק שלו כתב חן: ""שלושה פלסטינים נהרגו באלימות היומיומית שנמשכת" זו לשון הכותרת שבחרו רשתות בינלאומית להעלות לאחר פיגוע רצחני בשער שכם בירושלים. הפעם לא נעבור בשתיקה, נשקול לשלול תעודות עיתונאי מעיתונאים ועורכים אשר מתרשלים בעבודתם, ונותנים כותרות ההפוכות מן המציאות".

כעת נותר להמתין ולראות האם חן אכן ישלול תעודות עיתונאי מאותם עיתונאים, או שהדברים ישארו רק בדף הפייסבוק.

ההודעה של ניצן חן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר