"קבענו הסכם עם הקב"ה"

החולה שצוחק על הסרטן ומלאך המוות: "אין רחמן כמו השם"

הרב קלמן גולדשמידט, שידוע כיהודי שצוחק לסרטן שבגופו ועל מלאך המוות, ממשיך לשמוח ולהודות להשם: "קבענו דף היומי - זה הסכם עם הקב"ה שבשבע שנים הקרובות הוא לא ימות". צפו (חרדים)

(צילום: מתוך ערוץ 1)

הרב קלמן גולדשמיט, שמוכר לציבור כיהודי שצוחק על הסרטן שבגופו ובפנים של מלאך המוות, ממשיך לשמוח ולהודות לה'. בכתבה מרגשת של העיתונאי איציק הלפרין ב"ערוץ 1", מתועד ר' קלמן בהתבודדות מודה לקב"ה על החסד שעשה עמו, רוקד עם מכריו ומקיים את העסקה שבנו עשה עם הקב"ה - לימוד דף היומי.

"תודה רבה הקב"ה על המחלה שנתת לי. אין עוד רחמן כמוך" אומר ר' קלמן בתיעוד. כאמור, ר' קלמן קבע לימוד דף היומי יחד עם בנו. "עשינו חשבון שדף היומי זה 7 שנים שבטוח הוא יחיה, כי קבענו עם הקב"ה הסכם - 7 שנים דף היומי כל יום. אמר לי איזה רב 'תמרח את זה קצת, אפילו חצי עמוד בשביל שזה יקח גם 14 שנה'".

"הקב"ה נתן לי מחלה לרפואתי. הוא דיבר איתי יפה" אומר ר' קלמן, "הוא אמר לי 'תפסיק לאכול ג'אנק פוד'. זה לא בריא. להיות שמן זה לא בריא. הוא השאיר לי רק חתיכת עצם בשביל להניח תפילין. איזה חסד".

ר' קלמן לא מסתפק בזה ואומר בתפילתו לקב"ה: "שלחת לי פה אנשים שיבלבלו אותי וישאלו אותי אם אתה יש או אתה אין. אתה יש או אתה אין? מי מחיה אותי. הנשמה שבתוכי זה לא אתה? רוצים לבלב אותי".

על הסרטן עצמו אומר ר' קלמן: "לא פחדתי ממנו בכלל. אתה (הסרטן) לא גבר עליי בכלל. הוא עוד ישנו ועכשיו העבודה מתחילה".

מסיבת יום הולדת לר' קלמן, לפני כחודש (באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר