ההרוג בתאונה הקטלנית: שלום שררה ז"ל

בתאונת הדרכים הקטלנית אמש בכביש 3 בכניסה לקיבוץ עין צורים, נהרג תושב קריית מלאכי שלום שררה ז"ל. לפני זמן קצר גופתו שוחררה מאבו כביר והלווייתו תצא בשעה 14:00 מביתו (דיין האמת)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
זירת התאונה, אמש (צילום: קבוצת SOS)

בתאונת הדרכים הקטלנית אמש (רביעי) בכביש 3 בכניסה לקיבוץ עין צורים שליד קריית מלאכי, נהרג תושב העיר שלום שררה ז"ל, שנהג במכונית שהתנגשה ברכב המסחרי.

אשתו שהייתה עמו ברכב ונפצעה באורח בינוני ככל הנראה לא תשתתף במסע הלוויה שיתקיים בשעה 14:00 מביתם ברחוב מצדה בקריית מלאכי לבית העלמין בעיר.

לאחר קביעת מותו של שלום שררה ז"ל בזירת התאונה, לאחר ביצוע פעולות החייאה מתקדמות, ביקשה המשטרה לנתחו במכון לרפואה משפטית "אבו כביר", אולם לפני זמן קצר גופתו שוחררה בשל התנגדות המשפחה ובפעילות ארגון זק"א.

המנוח ז"ל הותיר אחריו שני בנים ושלוש בנות.

סגן ראש העיר חיים שטיינר, המשמש גם כאיש זק"א בעיר, אמר בשיחה עם "כיכר השבת" כי "המשטרה ביקשה לנתח את הגופה לאחר שעד ראייה לתאונה טען בחקירתו כי ההרוג שנהג ברכב הפרטי סטה לאט לאט ימינה, מה שהעלה את הערכה כי התאונה נגרמה בשל נסיבות רפואיות פתאומיות ולכן המשטרה רצתה לדעת את הסיבה האמיתית לתאונה".

"לבסוף המשטרה הסכימה לשחרר את הגופה בפעילותנו והיום תתקיים הלוויה", הוסיף.

בתאונה נפצעו עוד שני בני אדם ששהו ברכב המסחרי, גם הם פונו להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים באשקלון.

בועז שרון מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בתאונה עם מעורבות רכב מסחרי ורכב פרטי. נהג הרכב הפרטי נלכד ברכב ובעקבות אופי הפציעה הקשה ממנה סבל נקבע מותו בזירה. אשתו שישבה לצדו נפצעה קשה. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני ולנהג הרכב המסחרי שנפצע קל. נסיבות התאונה בבדיקה של משטרת ישראל. צוותי כיבוי פעלו לחלץ את גופתו של נהג הרכב הפרטי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר