בדרך להר הזיתים

אברכים ניצלו בנס: "עשרות ילדים ערבים חסמו את הכביש ויידו מטר אבנים"

שני אברכים חרדים נסעו לתפילה בהר הזיתים. אלא שלפתע הגיחו מצד הכביש עשרות ילדים ערבים, חסמו את הציר והחלו ליידות עליהם עשרות אבנים, השמשות נופצו והם נמלטו בנס (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

יידוי האבנים בהר הזיתים אינם דבר חדש, כמעט מדי יום מיידים מחבלים ערבים אבנים לעבר יהודים שמגיעים אל בית העלמין בהר. אתמול שני אברכים חרדים, ניצלו בנס, לאחר שעשרות ערבים יידו לעברם אבנים רבות.

המקרה התרחש לפני יומיים בשעות הצהרים, כששני חרדים נסעו להתפלל על קברי צדיקים הטמונים במרומי הר הזיתים בירושלים, וכשהגיעו לקטע הכביש שבין הר הצופים להר הזיתים, היכן שממוקם בית ספר ערבי ידוע לשמצה, הם הבינו כי טעו.

"משום מה לא חששתי כי היה נראה לי שמדובר בשעה ריקה יחסית, והדרך הרי מלאה בכוחות משטרה, ולכן החלטנו לנסוע להתפלל", סיפר האברך לעיתון 'המבשר'.

אלא שאז כמה עשרות ילדים ערבים הגיחו אל הכביש, חסמו את הרכב והחלו ליידות עשרות אבנים. האברך משחזר את הרגעים הדרמטיים: "כמה עשרות ילדים, הגיחו לפתע מצד הכביש, כשחלקם נעמדים מול הרכב בו נסענו כדי שלא נוכל להמשיך לנסוע, ואז הם החלו לתקוף".

"רציתי לנסות לברוח ולחצתי על דוושת הגז, אלא שאז הגיח לפתע רכב נהוג בידי ערבי, והוא נעצר סנטימטרים ספורים לפני כדי למנוע ממני לברוח מהמקום". ובכל אותו זמן, ממשיך מטר הסלעים לרדת על המכונית, עד ששום שמשה בה לא נותרה שלמה.

רק בדרך נס, שני האברכים לא נפגעו בצורה משמעותית בגופם, מלבד חבלות יבשות. בסופו של דבר, הם הצליחו לברוח כשהם מאיצים ומגיעים עד לניידת משטרה שחנתה במרחק של כמאה וחמישים מטרים מהמקום בו הם הותקפו.

השוטרים יצאו במהירות והצליחו לעצור את הנהג שחסם אותם, והוא נלקח לחקירה. במקביל, פנו האברכים להגיש תלונה במשטרה על האירוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר