מאסר עולם ו-21 שנות מאסר לקטינים שרצחו את אבו חדיר

ביהמ"ש המחוזי בירושלים גזר היום את עונשם של שני הקטינים שהיו מעורבים ברצח מוחמד אבו חדיר. על האחד נגזר מאסר עולם והשני קיבל 21 שנות מאסר. אמו של אבו חדיר: "ביהמ"ש כשל" (משפט)

רצח מוחמד אבו חדיר: בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום מאסר עולם לאחד מהקטינים שהיה מעורב ברצח הנער הערבי מוחמד אבו חדיר.

בית המשפט גזר היום את עונשם של שני הנערים, שהיו קטינים כבני 16 בעת ביצוע הרצח, על האחד נגזר מאסר עולם, ואילו השני קיבל 21 שנות מאסר.

שני הקטינים שחזרו את המעשה, והביעו חרטה על הדבר. לדבריהם, לא תכננו מלכתחילה כלל לרצוח בן אדם.

המדינה אומנם דרשה להטיל על שניהם עונש של מאסר עולם, אך עורכי דינם, אבי חימי וציון אמיר, טענו כי הם הושפעו מדודם, הנאשם המרכזי יוסף חיים בן דוד, בו ראו דמות סמכותית, וכי רק במקרים נדירים גוזרים מאסר עולם על קטינים.

במקביל, הנאשם המרכזי יוסף חיים בן דוד, טרם הורשע ברצח, וזאת לאחר שבדיון לפני כחודשים, הציג חוות דעת כי הוא סובל מאי שפיות. בית המשפט ידון בעניינו בשבוע הבא.

חוסיין אבו חדיר, אביו של מוחמד, אמר לאחר גזר הדין: "אנו לא מקבלים את גזר דינו של אחד הנערים, אנחנו נלך לבית המשפט העליון. לא ישנו מאתמול, חיכינו לגזר הדין. איפה הרוצח העיקרי? מה איתו? הוא אחראי לזה. על בית המשפט להורות להרוס את בתיהם, פחות מזה לא מספיק. כשבן 14 רוצח יהודי נותנים לו מאסר עולם, אבל אם אפרטהיד וגזענות צריך שייתנו לו גם מאסר עולם ושיהרסו את ביתו. אני לא יכול לראות אותם בכלל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר