"לא ראויים לכהן בכנסת"

חברי כנסת ערבים נפגשו עם משפחות רוצחים

חברי הכנסת הערבים חנין זועבי, ג'מאל זחאלקה ובסאל גטאס נפגשו עם משפחות מחבלים שרצחו יהודים. ראש הממשלה בנימין נתניהו תוקף אותם ואומר כי אינם ראויים לכהן במשכן הכנסת (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ חנין זועבי (צילום: דוד ועקנין)

חברי הכנסת הערבים חנין זועבי, ג'מאל זחאלקה ובסאל גטאס נפגשו עם משפחות מחבלים שרצחו יהודים. ראש הממשלה בנימין נתניהו תוקף אותם הערב ואומר כי אינם ראויים לכהן במשכן הכנסת.

הפגישה התקיימה בחשאיות שלשום (שלישי), ובין היתר נפגשו חברי הכנסת עם אביו של המחבל הרוצח בהא עליאן מג'בל מוכבר שביצע את פיגוע הירי והדקירה בשכונת ארמון הנציב ורצח יחד עם מחבל נוסף את שלושת הישראלים חיים חביב, אלון גובברג וריצ'רד לייקין.

אביו של המחבל סיפר על הפגישה: "לבם של חברי הכנסת היה פתוח והם הקשיבו לכל מילה שאמרנו. הם הדגישו כי יעשו כל מאמץ להחזרת הגופות באמצעות הפעלת לחץ על הממשלה בכנסת וקיום מגעים עם הגורמים הביטחוניים והמדיינים בממשלת ישראל. סוכם להמשיך להיפגש לעקוב אחר העניין בעתיד הקרוב".

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף את החכי"ם הערבים שהשתתפו בפגישה ואמר: "חברי כנסת שהולכים לנחם משפחות של מחבלים רוצחי ישראלים, אינם ראויים לכהן בכנסת ישראל. פניתי הערב ליו"ר הכנסת כדי לבחון אילו צעדים ניתן להפעיל נגדם".

יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט אמר בתגובה: "זה כתם שחור שיירשם בדברי הימים של המדינה. אני קורא לציבור הערבי: אתם יותר טובים מזה. הוקיעו את האנשים האלה. אנחנו צריכים להיות מדינה מאוחדת ואין אחדות אם חברי כנסת הולכים ופוגשים את אויבנו ומרצחינו".

גם ב'מחנה הציוני' תקפו את החכי"ם ומסרו: "ביקור חברי הכנסת של בל"ד אצל משפחות המחבלים הוא עידוד להמשך הטרור ולרצח חפים מפשע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר