המלחמה בחנויות המזון המהיר

הגרמי״ל לנדא על תופעת קופיקס: ״האוכל ברחוב דומה לכלב״

רבה של בני-ברק ממשיך להיאבק בחנויות לממכר מזון מהיר: ״הם הנהיגו אכילה בשוק, אנשים נשים וילדים הולכים ברחוב ביד אחת כוס וביד השנייה עוגה ואוכלים ברחוב״ (אקטואליה, חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הגאון הרב לנדא באירוע (צילומים: יהודה פרקוביץ׳)

‏‏בבני ברק ציינו אמש 30 שנה להסתלקותו של רב ואבד דבני ברק הגה"ח רבי יעקב לנדא זצל בשילוב סעודת הודאה רבתית לציון סיום שנת השמיטה וסיום הש"ס.

הסעודה נערכה באולמי מודיעין בבני ברק בראשות בנו מ"מ רב ואב"ד דבני ברק הגרמי"ל לנדא שליט"א, ובהשתתפות אדמו״רים, רבנים, דיינים, ראשי ישיבות, אישי ציבור ופרנסי העיר.

את המשא המרכזי נשא הגרמי"ל לנדא שנשא דברים בהלכה ובאגדה וכן ציין את השמיטה וכל נושא הכשרות במהלך שנת השמיטה.

לאחר מכן דיבר על נושא פרצות הכשרות בעיר. הוא סיפר כי לאחרונה נפתחו ברחבי העיר כעשרים חנויות לממכר מזון מהיר - פירצה הגורמת לאנשים, נשים וטף לאכול ברחוב. הוא ציין כי כמה פיציריות שנפתחו לאחרונה עשו זאת בניגוד לתקנות העיר. כמו כן תקף בחריפות גופי כשרויות אחרות שנכנסו לעיר ונותנים הכשר ללא סמכות ואישור.

החנויות הללו, הדגיש הרב לנדא הינם בשטח מצומצם שבו אין מספיק מקום לשבת לאכול, מה שגורם לאנשים לרכוש ולאכול ברחוב. ״הם הנהיגו אכילה בשוק, אנשים נשים וילדים הולכים ברחוב בידו אחת כוס ובידו השנייה עוגה, והולכים בשוק ואוכלים״, אמר בכאב. ״חז״ל אמרו כי כל האוכל בשוק דומה לכלב, לצערינו זה המצב אליו הגענו בשנה האחרונה בעיר שלנו״.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר