אין גבול לחוצפה

ח"כ גאטס: "נפגשנו עם משפחות שכולות"; הגולשים: "מרגל"

פגישת הח"כים הערבים עם קרובי המחבלים, בה הח"כים אף עמדו דקת דומיה לזכרם, ממשיכה לעורר סערה. ח"כ באסל גאטס טען כי "נפגשו עם משפחות שכולות" ועורר את זעם הגולשים (בארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
ח"כ באסל גאטס (צילום: פלאש 90)

פגישת הח"כים הערבים עם קרובי המחבלים, בה הח"כים אף עמדו דקת דומיה לזכרם, ממשיכה לעורר סערה. לאחר שאמש ניסו הח"כים הערבים להוריד פרופיל ולא לצאת בהצהרות לתקשורת, היום (שישי) החליט ח"כ באסל גאטס להגיב על העניין ועורר את זעם הגולשים.

גאטס צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי חברי הכנסת הערבים בסך הכל נפגשו עם "משפחות שכולות" וכי הפוליטיקאים מסיתים נגדם. "להקת כרישי ההסתה בכנסת והתקשורת הריחה דם ועטה עלינו בניצוח נתניהו, על זה שנפגשנו עם משפחות שכולות שבקשתם היחידה להביא את גופות בניה לקבורה" כתב גאטס וכאמור, עורר את זעם הגולשים.

אחד הגולשים כתב: "אם באמת חשוב לך להפגש עם משפחות שכולות, מדוע שלא תפגש עם משפחות אלה שהם רצחו בדם קר? ובוא תסביר גם איך אתה קורא להם משפחה שכולה כאשר כולם תומכים בהם ומחלקים סוכריות. ככה מתנהגת משפחה שכולה?".

גולש אחר כתב: "אם אתה כל כך בעד החזרה לקבורה בנים של משפחות שכולות, למה אתה לא נפגש עם הורי אורון שאול?".

גולשים נוספים כתבו: "עשיתם מעשה פסול ועמדתם דקת דומיה לזכרם של ממחבלים ורוצחים. תתביישו לכם!", "אדון חבר כנסת, אתה פשוט אדם נאלח", "לא מאמין שאני משלם מיסים בשביל ח"כ כמוכם. עד מתי מרגלים בכנסת ישראל במימון של האזרחים".

נתניהו: "לא ראויים לשבת בכנסת ישראל" (לע"מ)

כאמור, ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס אמש לפגישת הח"כים הערבים עם קרובי המחבלים ואמר כי אותם חברי כנסת אינם ראויים לכהן בכנסת ישראל. נתניהו אף הוסיף ואמר כי בכוונתו לפנות ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין והיועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בכדי לראות כיצד ניתן לפעול בנושא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר