ח"כ מאיר פרוש נפגש עם השגריר החדש של בריטניה בישראל דיוויד קוורי

סגן שר החינוך ח"כ מאיר פרוש נועד עם השגריר החדש של בריטניה בישראל, דיוויד קוורי. השניים שוחחו על חיזוק הקשרים של הקהילה החרדית עם הממשל ועל מצבם של יהודי בריטניה (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
פרוש, דייוויס והשגריר החדש (צילום: באדיבות המצלם)

סגן השר מאיר פרוש אירח השבוע בלשכתו את שגריר בריטניה החדש בישראל, דיויד קוורי. בפגישה דנו השניים בנושאים אקטואליים בישראל ועל מצבם של יהודי בריטניה. בפגישה השתתף גם אהרון דוד דייוויס, מנהל אגף קשרי חוץ של משרדי מרכז אגודת ישראל בירושלים.

במהלך הפגישה סיפר פרוש על הקשר ההדוק ושיתוף הפעולה הפורה שהיה עם השגריר הקודם מתי'ו גולד, שהיה קשוב מאוד לציבור החרדי בארץ, ושישמח מאוד להיות בקשר גם עם השגריר הנוכחי.

בהמשך הפגישה שוחחו השניים על מצב הטרור בארץ ובעולם. סגן השר אמר לשגריר כי, "מי שחושב שהדרך לפתור בעיות זה באמצעות הטרור, אז הוא לא פרטנר שניתן לדבר איתו אפילו ברמה תאורטית, ויש דרגות באלה שתומכים בטרור - יש את אירן שתומכת ומזרימה כספים לארגוני טרור, ויש את אשף בראשות אבו מאזן, שנותן כסף למחבלים רוצחי ילדים, ובכך הוא מכריז שהוא מאמין שהטרור זה דרך, אפילו אם הוא יושב בשקט, ומתבייש לגנות טרור, הוא נמצא בסביבה שמאמינה שהטרור זה דרך. לכן בישראל נזהרים ללכת צעדים מהירים קדימה, כי אתה יכול לעשות צעד פזיז מידי, ואז יש לטרור ניצחון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר