תלונה מוצדקת?

לקוחה העלתה צילום של זיקית בפטרוזיליה של שופרסל; החברה: סחיטה

לקוחה של שופרסל פרסמה ברשת תיעוד של זיקית בתוך פטרוזיליה וזכתה למעל 20,000 צפיות. שופרסל: הלקוחה קיבלה פיצוי למרות שלא רכשה, איימה לפרסם בפייסבוק אם הפיצוי לא יוגדל (חדשות)

זיקית, אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

לקוחה של רשת הקמעונאות "שופרסל" העלתה בסוף השבוע סרטון לרשת פייסבוק בו נראית זיקית הלכודה בתוך שקית פטרוזיליה ארוזה שאמורה להיות נקייה מחרקים. לטענתה, לאחר שפנתה לקופה הראשית נאמר לה בתגובה "אוי מסכנה, איך היא שרדה בתוך השקית? נשחרר אותה בחוץ".

בפוסט שפרסמה כתבה הלקוחה כי "לאחר מחשבה רבה ולבטים, החלטתי לשתף אתכם במקרה המזעזע שחוויתי אתמול בתאריך 3/2/16 בזמן שערכתי קניות בסניף שופרסל דיל בקריות".

"במהלך הקניות ניגשתי למקרר הירקות ולקחתי שקית ארוזה ואטומה של צרור פטרוזיליה (תוצר שופרסל) שאמור להיות נקי מחרקים וכל מיני פרוקי רגליים למינהם, אותה התכוונתי לרכוש".

"כאשר אחזתי בשקית על מנת להניחה בעגלת הקניות שלי, נדהמתי לגלות זיקית גדולה חייה להנאתה בתוך שקית הפטרוזיליה, נבהלתי מאוד ונגעלתי עד עמקי נשמתי כשראיתי זאת. פניתי לקופה הראשית, וזאת בתגובה: "אוי מסכנה, איך היא שרדה בתוך השקית?! נשחרר אותה בחוץ".

מיותר לציין שלאחר כל זה, לא רכשתי פטרוזיליה כלל. מאוחר יותר בערב, פניתי לשופרסל על מנת לקבל תגובה בנושא, המענה היה מהיר אך לא מספק" היא הוסיפה.

צפו: זיקית בפטרוזיליה


מאז העלתה הלקוחה את הסרטון והתמונות לעמוד הפייסבוק שלה, הם זכו למאות תגובות ושיתופים וללמעלה מ-20,000 צפיות בסרטון.

מחברת שופרסל נמסר בתגובה: "מדובר בתוצרת חקלאית טרייה של פטרוזיליה אשר נקטפת בסמוך למועד השיווק בכדי לספק את התוצרת טרייה ככל שאפשר. הירק לא מטופל בשום שלב בחומרי הדברה כנגד בעלי חיים. במהלך הקטיף והאריזה מבוצע מיון בכדי להרחיק בעלי חיים החיים מהירק. לעיתים בודדות חומקים בתהליך המיון בעלי חיים קטנים כגון זיקית אשר מסגלת לעצמה את צבע הירק. בעקבות המקרה הונחה המגדל להגביר את המיון והבקרה בכדי למנוע מקרים שכאלה".

"מן הראוי להדגיש כי הלקוחה המתלוננת לא רכשה את המוצר כי אם השאירה אותו בסניף והיא מבקשת פיצוי על כך שנחשפה לאירוע בסניף והשאירה את המוצר בקופה הראשית. למרות זאת, שופרסל כמחווה של רצון טוב הציעה ללקוחה פיצוי סמלי לאור עגמת הנפש שטענה שנגרמה לה, אולם הלקוחה הודיעה שבמידה ולא נגדיל את גובה הפיצוי היא תעלה פוסט לפייסבוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר