צפו ברגעי הרעש

האדמה בטייוואן רעדה: למעלה ממאה נעדרים

רעידת אדמה בעוצמה לא חזקה במיוחד, הצליחה לגרום השבת לנזקים עצומים בטיוואן: למעלה ממאה בני אדם מוגדרים עדיין נעדרים, 14 נהרגו ומאות נפצעו. צפו ברגעי הרעידה (חדשות, עולם)

טייוואן, ארכיון (שאטרסטוק)

רעידת אדמה בעוצמה לא חזקה במיוחד, הצליחה לגרום השבת לנזקים עצומים בטיוואן: למעלה ממאה בני אדם מוגדרים עדיין נעדרים, כ-14 נהרגו ומאות נפצעו. בתמונות שפורסמו ברשת נראים מגדלים רבי קומות שקרסו ובתים שנטו על צדם כתוצאה מהרעידה.

רגעי הרעידה:

הרעידה היכתה במיוחד בעיר טאינאן, לשם נשלחו למעלה מ-1,000 אנשי כיבוי וחיילים בכדי לסייע בחיפושים אחרי הנעדרים. מצבם של רוב הפצועים שכבר חולצו מבין ההריסות הוגדר קל והם שוחררו בתוך שעות מבתי החולים. תושבים בעיר סיפרו כי היו עסוקים בשגרת יומם כאשר לפתע "הכל הזדעזע, ראינו בניינים נופלים".

ברשויות אומרים כי לא ברור עדיין אם הסיבה לקריסת מגדל רב קומות בו התמקדו החיפושים אחר לכודים כמו גם ההרס הכבד שהותירה הרעידה אחריה נבעה גם מהאיכות הירודה של הבנייה. בסוכנויות הידיעות דווח כי כי הכוחות המחלצים עשו שימוש גם בכלבים ובציוד נוסף כדי לזהות חיים מתחת להריסות.

אחד התושבות בטיינאן סיפרה בבכי כיצד יצאה מהבית לאחר הרעידה: "השתמשתי בפטיש כדי לשבור את הדלת של הבית שהתעקמה וננעלה, והצלחתי לטפס החוצה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר