המלחמה בפגעי הטכנולוגיה

כינוסים בחסידויות הגדולות: בויז'ניץ לאברכים ובבעלזא לנשים

בחסידויות נלחמים בפגעי הטכנולוגיה. הערב יתקיים כינוס לכל אברכי ויז'ניץ עם האדמו"ר, בבעלזא יתכנסו הערב כל נשות החסידות בראשות הרבנית מבעלזא וביום חמישי כינוס לבחורי ויזנ'יץ (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
האדמו"ר מויז'ניץ (צילום: שמואל לענטשעווסקי / א בליק)

המלחמה בפגעי הטכנולוגיה: בחסידות ויז'ניץ נערכים לקראת כינוס חירום "זעקת הצלה" להתמודדות עם פגעי הטכנולוגיה שיתקיים הערב (ראשון) בבית המדרש הגדול של החסידות בקריית ויז'ניץ בבני ברק בראשות האדמו"ר תחת הכותרת "כי בנפשינו הדבר".

לאור דברי הרבי שהכריז בשבועות האחרונים כי איש בל ייעדר מכינוס החירום המיועד לאברכים ולנשואים הוכנו בהיכל בית הכנסת כ-3,000 מקומות ישיבה כאשר בימת הכבוד של הנואמים תוצב בצד מערב והקהל ישב על הכסאות שהוכנו הן בהיכל בית המדרש והן בהיכל הטישים הצמוד לו.

במהלך הכינוס צפוי האדמו"ר לשאת נאום קצר וממצה על הסכנה החמורה וכן הגאונים הרבנים מנחם מנדל פוקס ויהושוע פינק מבעלזא שיעוררו את הציבור בעניין.

הקריאה לנשות בעלזא

ברחבי ריכוזי החסידות ניתלו מודעות בסוף השבוע האחרון בהם נקרא הציבור להשתתף בכינוס המדובר.

יצויין כי ביום חמישי יתקיים כינוס דומה לבחורי הישיבות של החסידות ובקרוב ייערך כינוס שכזה אף לנשים.

במקביל נערכים גם בחסידות בעלזא לכינוס נשות החסידות שיתקיים הערב כנגד פגעי הטכנולוגיה תחת הכותרת "לטהרינו".

מפת הכינוס בחסידות ויז'ניץ

לרגל הכינוס שיגרה הרבנית שרה רוקח מכתב לנשים בו היא מעוררת להשתתף בכינוס שיתקיים בהיכל "אגרויסע שטוב" בקריית בעלזא בירושלים וישודר בשידור חי לעשרות מוקדים בכל רחבי הארץ.

אמש התקיים בחסידות מודז'יץ כינוס דומה לאברכי החסידות בראשות האדמו"ר באולמי ארמונות חן בבני ברק ובסוף השבוע האחרון נערך כינוס גם בחסידות דארג בו עוררו את הציבור על ההתמודדות מול פגעי הטכנולוגיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר