יו"ר ועדת הכספים עוקץ

גפני: ביבי ודרעי רבים על קרדיט ואני מעביר מיליונים לישיבות

בעוד יו"ר ש"ס השר אריה דרעי וראש הממשלה בנימין נתניהו רבים על הקרדיט, עוקץ אותם יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני ואומר כי ביהדות התורה עסוקים בעשייה ולא מעניין אותם הקרדיט (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
עוקץ. גפני ודרעי (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

מלחמת הקרדיטים • העקיצה: יו"ר ש"ס אריה דרעי זעם בשבוע שעבר על ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות העובדה ש"שכח" להעניק לו קרדיט על חוק שוטף פלוס שלושים ועל ההנחות בתחבורה הציבורית וניכס זאת לעצמו.

מי שבוחר לעקוץ את השניים הוא יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני שהשתתף בשבת גיבוש למתנדבי 'איחוד הצלה' במלון 'גני ירושלים' שטען כי הוא (דרעי. י"כ) רב כמו ילד על קרדיט בזמן שהוא מעביר מיליונים לישיבות.

במהלך דבריו סיפר גפני על "הנס הגדול" - כלשונו, שנעשה עם הציבור החרדי כאשר ממשלת נתניהו-לפיד נפלה והמערכת הפוליטית יצאה לבחירות.

לדבריו, היהדות החרדית היית בתקופה הכי נוראית שהיא יכולה לדמיין, ופתאום מהפך בלתי יאומן, כאשר הישועה הזו מגיעה בזכות יאיר לפיד שהתעקש על מע"מ אפס, וככל שהוא התעקש יותר הוא ריסק את עצמו חזק יותר. "זה היה מהלך שמימי", אמר גפני.

יו"ר 'דגל התורה' סיפר כי בתקופה שלפיד התעקש על מע"מ אפס, הוא קיים יחד עם נציגים חרדים נוספים, פגישה עם ראש הממשלה בביתו ברחוב בלפור ושם הצליחו לשכנע אותו לצאת לבחירות ושזה הדבר הנכון.

בשלב הזה משה גפני שלח עקיצה לאריה דרעי כשאמר שהוא ונתניהו רבים על קרדיטים אך אותו ואת 'יהדות התורה' לא מעניין קרדיט והם עסוקים בעשייה, ובזמן שדרעי ונתניהו רבים על קרדיטים הוא מעביר מיליונים לישיבות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר