אלי ישי על הרפורמים: "לאיים בפירוק הממשלה"

יו"ר מפלגת הימין 'יחד' אלי ישי אומר על הפשרה עם הרפורמים בכותל המערבי כי המפלגות החרדיות היו צריכות לאיים בפירוק הממשלה. "הרפורמים זו תנועה של יהדות נעלמת", הוסיף (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אלי ישי. ארכיון (צילום: Tomer Neuberg/FLASH90)

יו"ר מפלגת הימין 'יחד' אלי ישי התייחס הבוקר (ראשון) בראיון לרדיו 'קול ברמה' להסכם עם הרפורמים ברחבת הכותל המערבי וטען כי המפלגות החרדיות היו צריכות לאיים בפירוק הממשלה בעקבות ההסכם.

"שמעתי שמזכיר הממשלה נפגש עם חברי הכנסת והשרים החרדים והדתיים והראה להם את ההחלטה. בוא ברגע שמגישים את ההחלטה הזאת אני הייתי אומר למזכיר הממשלה אם זה מגיע לממשלה אין לך ממשלה", אמר ישי.

לטענתו, "במקרה הזה היה צריך לבוא ולומר אין לך ממשלה. נתניהו חושש על הממשלה שלו הוא עושה כל דבר כדי לשמור על הממשלה שלו. ודבר כזה לא היה עובר. ישבתי כמעט 20 שנה בממשלות ישראל ואני מכיר החלטות דרמטיות ומשמעותיות שיוצרות משברים גדולים מאוד וידענו לומר לא. פה זה מאוד מוזר לי הרפורמים זו לא תנועה של יהדות מתקדמת אלא תנועה של יהדות נעלמת".

יצוין כי בש"ס ו'יהדות התורה' אמרו בשבוע שעבר כי קיבלו הוראה ממעוצות חכמי וגדולי התורה להצביע נגד אך לא לאיים במשבר או להטיל וטו מחשש שבית המשפט העליון יפסוק לטובת הרפורמים ברחבת הכותל המערבי.

אלי ישי התייחס למה שהוא עושה בימים אלו ואמר: "אני נפגש עם ראש הממשלה, נשיא המדינה, שרים וחברי כנסת ואומר להם את דעתי על מה שצריך לעשות. עם משה כחלון נפגשתי לפני כמה חודשים וגם באירוע שהיה, ובקרוב אני אמור להיפגש איתו שוב. בסך הכל המפגשים האלה חשובים מאוד, הניסיון שצרבתי בשנים האחרונות אגייס אותו למען הציבור”

על האפשרות שירוץ עם משה כחלון ובכלל על עתידו הפוליטי אמר אלי ישי: "יש כל כך הרבה ספקולציות, אנחנו רצים בתנועת יחד בעזרת ה’. אנחנו רצים כתנועת יחד, אף אחד לא יודע מתי יהיו הבחירות - אני מניח שהם יהיו הרבה יותר מוקדמות ממה שכולם מצפים. מכל מקום אנחנו בונים את המפלגה, מחזקים אותה לקראת העתיד”.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר