פשע שנאה

המשטרה: השריפה בבית הכנסת בכרמי צור - הצתה

המשטרה ושירותי הכבאות הודיעו כי לאחר בדיקות של חוקרי דליקות השריפה בליל שבת, בבית הכנסת לזכר שלושת הנערים בכרמי צור, נגרמה כתוצאה מהצתה מכוונת. העקבות מובילים לחלחול (חדשות)

(צילום: ביטחון כרמי צור)

מחבלים שרפו את בית הכנסת: חוקרי המשטרה והכיבוי, הגיעו למסקנה כי השריפה בבית הכנסת בכרמי צור, נגרמה כתוצאה מהצתה.

מהמשטרה ומכבאות והצלה מחוז יו"ש נמסר: "צוות חקירה בשיתוף משטרת מחוז ש"י וכבאות והצלה מחוז יו"ש, פעל הבוקר במתחם בית הכנסת המאולתר בסמוך לכרמי צור, חוקרי הדליקות הגיעו למסקנה על פי הממצאים והעובדות כי מדובר בהצתה".

בית הכנסת הארעי בכרמי צור, הוקם לזכר שלושת הנערים שנחטפו ונרצחו. בליל שבת הוצת המבנה, וספרי הקודש נערמו והוצתו.

רבש"צ הישוב הצליח להשתלט על השריפה עוד קודם הגעת כוחות הכיבוי. ביישוב אמרו כי "אין זו הפעם הראשונה בה שורפים מחבלים את המקום. קשה להשלים עם העובדה שבלב הארץ מתרחש אירוע שמזכיר הסטוריה אפלה ביותר. אסור לשכוח כי פחות ממאה מטרים מפרידים בין הגבעה לבתי התושבים. ההגעה לשם היא הקדמה מסוכנת להמשך. צריך ואפשר לשים לדבר סוף".

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר בפתח ישיבת הממשלה להצתה ואמר: "אנחנו נמצאים במאבק קשה בין מי שמבקשים כמונו דו-קיום ושלום, לבין אלה שרוצים מלחמה ודם. בסוף השבוע נשרף בית כנסת על שם שלושת הנערים שנחטפו ונרצחו בידי המחבלים, אנחנו נעשה הכל כדי למצוא אותם ולמצות איתם את הדין. אבל אני מצפה מכל אלה, בארץ ובעולם, שמגנים בצדק כל חילול של מסגד או כתובת על מסגדים, כמו גם שריפה במסגדים, אני מצפה מהם שייצאו באותה זעקה ובאותו גינוי על המעשה הנפשע הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר