אייכלר: למה הרפורמים כן והאוונגליסטים לא?

"האוונגליסטים באמריקה ניצבים לצידם של תומכי ישראל במימשל האמריקאי, יותר מן הרפורמים. האם תימצא פשרה להיכנע גם להם?" תקף ח"כ אייכלר את הפרובוקציות של נשות הכותל (חרדים)

(צילום: יונתן זינדל, םלאש 90)

ח"כ ישראל אייכלר תקף הערב (ראשון) את הפרובוקציה של נשות הכותל במהלכה ערכו קורס להנחת תפילין על ידי נשים ברחבת הכותל המערבי.

"היום הוכח כי הרשעים המחללים את הצניעות בכותל המערבי, השקט לא יוכלו. החלטת הממשלה להכיר ברפורמים לא מונעת מהם לחלל את הקודש, אל מול מקום השראת השכינה".

"אלה שמקבלות כסף להילחם בחרדים ולהציג את ישראל בעולם כאיראן", האשים אייכלר, "לא יוותרו על הכותל המערבי ולא יסוגו לשער האשפות"

נשות הכותל, הבוקר (צילום: פייסבוק, "נשות הכותל")

"לאחר הכניעה ל"נשות המוראביטאט הרפורמי", יבואו ה"משיחיים" הנוצרים, שיצאו מזרע ישראל. אף הם ידרשו לערוך תיפלות ליד הכותל המערבי. האוונגליסטים באמריקה ניצבים לצידם של תומכי ישראל במימשל האמריקאי, יותר מן הרפורמים. האם תימצא פשרה להיכנע גם להם? לעומתם רוב ארגוני הרפורמים מסיתים את המימשל האמריקאי, נגד היהדות".

"הם מציגים בתקשורת העולמית את מתפללי הכותל, כקיצונים שיעים וכאיסלאם הקיצוני. הם גם תומכים במחרימי תוצרת הארץ. הנוצרים מאמינים בתנ"ך יותר מנשות הטליתות, שאין אלוקים בלבם. בעטים יבואו גם המוסלמים ויטענו על זכות התפילה בשטח "אל בוראק". מה יגיד בג"צ? איך אפשר להפלות בין הדתות הרבות ב"אגן הקדוש" עפ"ל. "מגילת העצמאות", מחייבת "חופש דת" לכל הדתות. מי שקורא לירושלים העתיקה "האגן הקדוש", איבד את הזכות לריבונות על ירושלים" הזהיר אייכלר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר