לאחר שבועות: העורך הראשי של "קו ההגנה" התייצב סוף סוף לחקירה

במקביל למתן האישור משופט בית המשפט שאול גבאי ריכטר לשוב ולהפעיל את 'קו ההגנה' של הפלג הירושלמי, התייצב היום מנהל הקו לחקירה, זאת לאחר שבועות בהן לא התייצב כנדרש (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה, למצולם אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: אורי לנץ)

במקביל למתן האישור משופט בית המשפט שאול גבאי ריכטר לשוב ולהפעיל את "קו ההגנה" של הפלג הירושלמי - לאחר שבשבוע שעבר הורה על סגירתו - התייצב מנהל קו ההגנה י.ב. ומי שעורך וכותב את תוכן הקו בחדרי החקירות במרחב מוריה שבירושלים, זאת לאחר שבועות ארוכים בהם היה נדרש לחקירה ולא הופיע.

התייצבותו בחדרי החקירות היא ככל הנראה פועל יוצא מהקביעה הברורה שפסק הבוקר השופט בעניין קו ההגנה. בהחלטה קובע השופט שאול גבאי ריכטר כי "אמנם התכנים בוטים ולא ערבים לאוזן של חלק נרחב מהציבור ואולם הם משקפים הלכי רוח בקרב ציבור גדול המוחה נגד מדיניות ציבורית הנראית לו שגויה משמעות הדבר שהדברים נוגעים לליבה של מחלוקת ציבורית ובעניינה יש להקפיד שבעתיים על שמירתו של חופש הביטוי".

"לפיכך משמצאתי לאחר עיון מחודש בחומר החקירה, כי לא קיים חשד סביר לעבירות הנטענות (העלבת עובד ציבור וסיכון חיי אדם) אין בסיס לצו שניתן ועל כן דינו להתבטל וכך אני מורה".

כאמור, י.ב שהתייצב לחקירות עוכב ע"י משטרת מרחב מוריה למעצר ליממה הקרובה עד לסיום טיפול עורך דינו בפרשה מול בית המשפט, זאת לאור ההחלטה בבית המשפט הקובעת כי אין כל פגיעה או העלבה בעובד ציבור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר