בעקבות "כיכר השבת"

בש"ס מסירים את הכפפות: "גפני - רודף הקרדיטים הגדול"

ח"כ משה גפני עקץ את יו"ר ש"ס אריה דרעי, וכעת מגיעה התגובה: "גם אם תרכוש נעלי ספורט של אדידס ותרוץ בכל הכוח בחיים לא תשיג את אריה דרעי" עונה לו הח"כ הטרי יגאל גואטה (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
משה גפני ויגאל גואטה (צילום: מרים אלסטר ויונתן זינדל, פלאש 90)

בעקבות "כיכר השבת": ח"כ יגאל גואטה מש"ס יוצא הערב (ראשון) במתקפה נגד יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני, ואומר כי הוא "רודף הקרדיט הגדול", זאת בעקבות הפרסום הבוקר ב"כיכר השבת" ולפיו גפני עקץ את דרעי במהלך נאום שנשא בשבת במלון 'דגני ירושלים' ואמר כי בזמן שדרעי וביבי רבים על הקרדיט, הוא מעביר מיליונים לישיבות.

הערב גואטה בוחר להגיב במתקפה נגד גפני בעמוד הפייסבוק שלו כשהוא מצרף את הכתבה מ"כיכר השבת". "ידידי היקר והמוערך משה גפני!" פותח גואטה, "צר לי מאד שבסופו של יום אתה הרודף הגדול אחר הקרדיט, עד כדי כך שבשבת של איחוד הצלה, במקום לדבר בשבחו של האירגון ובמסירות הנפש של מתנדביו, אתה מדבר בשבח עצמך".

הח"כ הטרי לא חסך בעקיצות לגפני וכתב: "על פי דברי קודשו של מרן הרב שך זצ"ל יש לך כרגע לפחות עוד עשר שנים של עשיה כדי להדביק 40 שנה שלא עשיתם מה שאריה דרעי עשה".

"ועכשיו שדרעי חילק בתוך חודש מיליארד שקל לשכבות החלשות, גם אם תרכוש נעלי ספורט של אדידס ותרוץ אחריו בכל הכוח בחיים לא תשיג את אריה דרעי עם כל התקשורת והיחצנים שלך".

גואטה המשיך לעקוץ את גפני על אי קיום החוק הנורבגי ביהדות התורה כשהוא רומז שגפני דואג שיעקב אשר לא יכנס כדי שלא ייקח לו קרדיט: "לסיום, שאפו לאריה דרעי הי"ו שקיים את החוק הנורבגי מה שעדיין אצלכם מתמהמה, כנראה מהפחד למי יילך הקרדיט!"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר