32 מיליון אירו

המכונית היקרה בעולם: פרארי משנת 1957

המכונית היקרה בעולם היא פרארי 335 S Spider Scaglietti משנת 1957 שנמכרה במכירה פומבית בפריז ביותר מ-32 מיליון אירו. אז איך נראית המכירה והמכונית היקרה בעולם? צפו (רכב)

שרון מנדל | כיכר השבת |
כך נמכרה המכונית היקרה ביותר בעולם, ה-פרארי 335 S Spider Scaglietti (צילום: ערוץ היוטיוב Retromobile Officiel)

מכונית הפרארי 335 S Spider Scaglietti משנת 1957 זכתה לאחרונה בתואר המכונית היקרה ביותר בעולם לאחר שנמכרה במכירה פומבית בפריז במחיר לא מציאותי של לא פחות מ-32 מיליון אירו(!).

אז מה הפך את המכונית הזו לכל כך מבוקשת, ובכן, הפרארי הזו קבעה שיא של הקפה אחת במרוץ Le Mans שנמשך 24 שעות, השתתפה בראלי המקורי Mille Miglia ונהגו בה כמה מנהגי המירוצים הגדולים בעולם כמו סטירלינג מוס, מייק הותורן ו-וולפגנג וון טריפס - נתונים שכל אספן רכב לוקח ברצינות תהומית.

פרארי 335 S Spider Scaglietti משנת 1957 (צילום: Goodwood Road & Racing)

במהלך המכירה הפומבית נאבקו שני קונים פוטנציאליים במשך כעשר דקות על הפרארי היקרה לפני שהמנצח, שנשאר אלמוני ותואר כ"קונה בינלאומי" והשתתף במכירה באמצעות נציג, ניצח במחיר סגירה של 28 מיליון אירו, שלאחר מיסים ותשלומים נוספים הפכו ללמעלה מ-32 מיליון אירו.

המכונית מצויידת במנוע 4.1 ליטר בעל 400 כוחות סוס והיא מגיעה למהירות של 300 קמ"ש. דבר אחד חשוב מאוד שכדאי שהקונה המאושר ידע - עדיין לא מותקנות במכונית חגורות בטיחות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר