ביקור שר הפנים בצרפת

צבי עמר יחרים פגישה עם דרעי: "הוא מחרים יהודים בארץ"

צבי עמר, ראש הקהילה היהודית במרסיי הוזמן להשתתף בפגישת ראשי הקהילות היהודיות עם יו"ר ש"ס השר אריה דרעי אך בשיחה עם "כיכר השבת" הוא מצהיר כי יחרים את הפגישה (ברנז'ה)

ישי כהן | כיכר השבת |
צבי עמר (צילום: איציק מימון)

הביקור בצרפת: יו"ר ש"ס השר אריה דרעי צפוי להמריא מחרתיים (רביעי) לצרפת לביקור שיימשך עד מוצאי שבת, במסגרתו הוא יפגש עם שר הפנים הצרפתי ועם ראשי הקהילות היהודיות במדינה.

צבי עמר, ראש הקהילה היהודית במרסיי הוזמן להשתתף בפגישה, המזמינים היו ראשי הקהילה בפריז ולא לשכת דרעי, אך הוא הודיע כי אינו מתכוון להשתתף בפגישה וזאת על רקע המתיחות בינו - כבעלי רדיו 'קול ברמה' לבין יושב ראש ש"ס.

בשיחה עם "כיכר השבת" אומר צבי עמר: "לא אריה הזמין אותי, מי שהזמין אותי זו הקהילה היהודית בפריז, הוא מגיע לפריז. הזמינו אותי, הזמינו את כל ראשי הקהילות בצרפת".

לדבריו: "אני לא מתכוון ללכת לפגישה, אין לי כל כך כיף להיפגש עם מישהו שמחרים את היהודים בארץ. אני לא קורא להחרים אותו, הוא מייצג את ממשלת ישראל ואני מכבד את ממשלת ישראל, מי שרוצה לפגוש אותו - בכבוד שילך, אבל לי אין חשק לפגוש אותו כי הוא מחרים יהודים בארץ".

החרם על קול ברמה?

"לא רק".

עמר מוסיף ואומר כי "כשהוא אומר שמטרת הביקור שלו היא עליית יהודי צרפת לארץ, ב"ה אנחנו לא מחכים לרבי אריה היקר כדי שהיהודים יתכננו לעלות, כל מי שתכנן לא מחכה לעידוד של הרב אריה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר