מנהל ועורך 'קו ההגנה' שוחרר ללא תנאים

מנהל ועורך 'קו ההגנה', יששכר דב בלוי, שהתייצב אמש לחקירה, לאחר שבועות, שוחרר בצהריים בהוראת בית המשפט השלום בירושלים ללא תנאים והגבלות, זאת בניגוד לעמדת המשטרה (חרדים, בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה, למצולם אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: אורי לנץ)

מנהל ועורך 'קו ההגנה', יששכר דב בלוי, שהתייצב אמש (ראשון) לחקירה שוחרר בצהריים בהוראת בית המשפט השלום בירושלים ללא תנאים והגבלות.

למרות דרישת המשטרה שלא לשחררו לטענתם עקב חשד כי מנהל הקו מעורב בפעילות וסיוע להפקת חוברת הציידים מלבד היותו מנהל ועורך התוכן בקו ההגנה, דחה השופט את הטענות והורה לשחררו באופן מיידי.

חוקרי משטרת מרחב מוריה שהציגו בפני בית המשפט נתונים שקושרים לכאורה בין מנהל הקו לפעילות והפקת קמפיין הציידים דרשו כי למרות השחרור המיידי תיאסר על מנהל הקו יציאה לחו"ל, כמו"כ דרשו כי בית המשפט ישית ערבות אישית וצד שלישי של מאה אלף שקלים כדי למנוע ממנהל הקו התחמקויות נוספות מדרישה לחקירה.

בית המשפט דחה את טענות המשטרה ולא הסכים להטיל על מנהל הקו צו איסור יציאה מהארץ. כמו כן השית על מנהל הקו ערבות אישית בסכום כולל של שלושת אלפים שקלים בלבד כפי שמחויבים אזרחים שנקראים לחקירה.

בפלג הירושלמי מציינים בסיפוק כי "נראה שלמרות הפעילות האגרסיבית מצד משטרת ישראל שמסייעת במודע ובאופן חד צדדי מוצהר להשתקת ולדיכוי ציבור ענק וחשוב, בבית המשפט ולשורות המחוקקים התמונה מתבהרת יותר עם כל פרשיה חדשה בה גם להם מובן כי המשטרה פועלת לדיכוי חסר פרופורציה נגד קבוצה שמשל מדובר היה בחבורת פורעי חוק שמסוגלים לפגוע בחיי אדם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר