בעקבות "כיכר השבת"

סוף להתגוששות? דרעי וגפני שוחחו בכנסת: 'נחזור לעבוד יחד'

לאחר חשיפת "כיכר השבת" על דברי גפני נגד דרעי שעוררה מהומה, השניים מיישרים את ההדורים: גפני לא התנצל, אבל הצדדים הוציאו הודעה משותפת לפיה הם ישובו לעבוד ביחד (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

סוף להתגוששות החרדית? על רקע המשבר שהתפתח במפלגות החרדיות בעקבות דבריו של ח"כ משה גפני שנחשפו אמש (ראשון) ב"כיכר השבת" ולפיהם "ביבי ודרעי רבים על הקרדיט ואני מעביר מיליונים לישיבות", נפגשו הערב השניים במליאת הכנסת וסיכמו "לחזור לעבוד יחד".

דרעי וגפני שוחחו הערב בירכתי מליאת הכנסת. גפני הבהיר את דבריו בפני דרעי והשניים סיכמו "להשאיר את המהומה מאחוריהם ולחזור לעבוד", כלשונם. בכך, מסתיימת לכאורה הסאגה שפרצה ביום ראשון בבוקר והמתיחות בין שתי המפלגות.

מטעם השניים נמסר: "השר דרעי וח"כ גפני נפגשו בירכתי המליאה ויישרו הדורים. ממשיכים לעבוד ביחד ובשיתוף פעולה".

בשיאו של העימות בין חברי הכנסת החרדים, הטיח הבוקר ח"כ יגאל גואטה מש"ס כי גפני הוא "חקיין של דרעי". בראיון ל"מהדורת הבוקר" עם מוטי לביא ברדיו קול חי אמר גואטה כי "הציבור צריך להבין, כל חוק עובר בוועדת הכספים, עבודה ארוכה של ח"כים, יועצים, עוזרים פרלמנטרים, ובאופן פורמלי מגיעים לשולחנה של ועדת הכספים בסוף ההליך, לאישור הצעת החוק. מגיע גפני, מעביר בועדה, וב'יתד' כותבים "גפני העביר", אפילו שלא היה לא יד ולא רגל בחוק, זו גניבת דעת הציבור".

גואטה לא הסתפק בכך, והמשיך לתקוף את יו"ר 'דגל התורה': "גפני מבחינתי הוא סוג של מלצר במסעדה. בעל הבית עובד קשה, עמל על הקמת המסעדה, הכנת האוכל, בא המלצר שמגיש את האוכל, מתבלבל, וחושב שהוא בעל הבית. שרים וח"כים עמלים על חוקים, ומגיע גפני ולוקח את הקרדיט. זה גזל דעת הבריות! שכל אחד יתהדר במה שהוא עושה, לא במשהו שמישהו אחר עושה".

כזכור, הסערה החלה לאחר שאמש פורסמו ב"כיכר השבת" דברים שאמר ח"כ משה גפני בפני מתנדבים חרדים, בהם שלח עקיצה לאריה דרעי כשאמר שהוא ונתניהו רבים על קרדיטים אך אותו ואת 'יהדות התורה' לא מעניין קרדיט והם עסוקים בעשייה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר