סערת הפגישה והחרם

ש"ס הכחישה שצבי עמר הוזמן למפגש עם דרעי? הנה ההזמנה

שעות לאחר שצבי עמר, מבעלי "קול ברמה" הנמצא בסכסוך עם ש"ס הודיע שיחרים מפגש עם השר אריה דרעי, טענו במפלגה כי עמר כלל לא הוזמן. ומה האמת? צפו בהזמנה ושפטו בעצמכם (ברנז'ה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת, איציק מימון ואלכס קולמויסקי)

סערת ההזמנה והחרם: איש העסקים צבי עמר, מבעלי תחנת הרדיו "קול ברמה" הנמצאת בסכסוך מתמשך עם ש"ס, הודיע הבוקר (שני) בשיחה עם "כיכר השבת" כי החליט להחרים מפגש עם יושב ראש ש"ס ושר הפנים אריה דרעי שיבקר בסוף השבוע בצרפת. שעות לאחר הדיווח, בש"ס טענו כי הקהילה היהודית כלל לא הזמינה את עמר, אך כעת מתברר כי בניגוד לטענות, עמר אכן הוזמן למפגש.

לידי "כיכר השבת" הגיעה ההזמנה ששיגר יואל מרגי, יושב ראש 'הקונסיסטואר' הצרפתי ומי שאחראי על קיום המפגש בין ראשי הקהילות היהודיות ודרעי בבית הכנסת הגדול. בפגישה ישתתף גם הרב מישל יצחק גוגנהיים, הרב הראשי של פריז. עמר קיבל את ההזמנה כבר ביום רביעי בשבוע שעבר והיא התקבלה בתיבת הדואר שלו כשהיא חתומה על ידי מרגי.

מוקדם יותר טענו בכירים רשמיים בש"ס כי עמר לא הוזמן לאירוע. לדבריהם, בשיחות שהם קיימו עם סגנו של מרגי דוד עמר (אין קשר ליועץ שר הדתות), הוא הבהיר להם כי רק רבני וראשי הקהילות בפריז הוזמנו למפגש וכי מבדיקה שלו עולה כי עמר לא הוזמן.

ההזמנה ששוגרה לצבי עמר

עוד טענו הבכירים, כי עמר בחר לכאורה לצאת בכותרת שהוא מחרים את הפגישה, בזמן שהוא כלל לא הוזמן, זאת כדי לזכות לסיקור תקשורתי בישראל. אך כאמור, מתברר כי הדברים אינם נכונים ועמר אכן הוזמן ובחר שלא להגיע.

בהזמנה ששוגרה לעמר בדואר האלקטרוני והגיעה לידי "כיכר השבת" כותב מרגי לעמר כי ישמח לראות אותו נוכח במפגש וכי יש אינטרס בקשר עם שר הפנים החדש של ישראל.

עמר אמר ל"כיכר השבת" כי אינו מתעסק בנושא. לדבריו, בש"ס רוצים שהוא יגיע לפגישה מכיוון שהוא נשיא הקהילה היהודית השלישית בגדולה בכל אירופה, "אבל אני לא נותן להם את התענוג הזה כל עוד הוא מחרים יהודים בארץ ישראל".

יצוין, כי בעקבות פניית "כיכר השבת" הגורמים בש"ס חזרו בהם מההכחשה, וטוענים כעת כי אכן לאחר בירור עולה שעמר הוזמן למפגש, אך בכל מקרה מי שמאשר את המוזמנים זו לשכת השר דרעי המארגנת את הפגישה ולא יואל מרגי, כך שאם שמו של עמר היה מופיע הרי שכמעט בטוח שהוא לא היה מאושר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר