מהומות ליליות וחילול השם

אברכים ובחורים סיכלו באלימות ניסיונות מעצר של עריקים

שלושה ניסיונות מעצר של עריקים חרדים נערכו הלילה על ידי המשטרה הצבאית אולם הם נחלו כישלון לאור התפרעויות אלימות. במשטרה מבטיחים למצות את הדין עם המתפרעים (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
המהומות באשדוד (באדיבות המצלם)

שלושה ניסיונות מעצר של עריקים חרדים נערכו הלילה (שלישי) על ידי המשטרה הצבאית אולם בשלושת המקרים הם נחלו כישלון לאור התפרעויות אלימות, במשטרה מבטיחים למצות את הדין עם המתפרעים.

האירוע הראשון התרחש לאחר חצות לילה בעיר אשדוד כאשר כוחות משטרה הגיעו לעצור את העריק ברחוב בר חלפתא בעיר.

עד מהרה התאספו במקום עשרות אברכים ותלמידי ישיבה שפתחו בשירה וקולות מחאה במטרה להניס את השוטרים. בשלב מסויים המפגינים הפכו את אחת מניידות המשטרה ואף גרמו לה נזק. לבסוף נאלצו השוטרים לסוב על עקבותיהם כלעומת שבאו.

שעה קלה לאחר מכן התרחש אירוע דומה נוסף בירושלים כאשר כוחות משטרה צבאית הגיעו לרחוב אביעד שבשכונת גבעת מרדכי על מנת לעצור עריק צבאי אולם התברר כי ככל הנראה החשוד לא שהה בביתו באותו הזמן.

מקרה נוסף ושלישי של ניסיון מעצר התרחש בשעה 4:00 לפנות בוקר ברחוב קהתי שבשכונת גבעת שאול בירושלים, כמו בשאר נסיונות המעצר הלילה גם שם התארגנות של אברכים ותושבי המקום גרמה למשטרה להימנע מהמשך ניסיון המעצר ולסגת חזרה ללא העצור.

מהמשטרה נמסר כי "במהלך הלילה הותקף צוות מ.צ שהגיע לשכונה חרדית בעיר אשדוד. השוטרים הצבאיים נתקלו בהתגודדות של עשרות חרדים שהחלו להתפרע. תוך כדי כך הפכו המתפרעים את הרכב הצבאי.

"כוחות רבים של משטרת ישראל הוקפצו למקום וחילצו את השוטרים הצבאיים תוך שפיזרו את ההמון. במהלך הפעילות גם מספר ניידות משטרה נפגעו קלות כתוצאה מידוי אבנים.

"במשטרה רואים את האירוע בחומרה רבה וכי ינקטו כל האמצעים לאיתור המעורבים ולמיצוי הדין עימם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר