תקיפת החיילים באשדוד

יעלון: "ננקוט יד קשה, מצפה מראשי הציבור החרדי לגנות"

שר הביטחון משה יעלון, גינה את ההתפרעות האלימה של קיצונים חרדים באשדוד ותקיפת לוכדי העריקים ואמר: "אסור לנו להיות סובלניים למיעוט קיצוני ופורע חוק" וקרא לחרדים לגנות גם (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
שר הביטחון משה יעלון (צילום: אריאל חרמוני)

ההתפרעות באשדוד: שר הביטחון משה (בוגי) יעלון, גינה הצהריים (שלישי), את ההתפרעות האלימה אמש באשדוד שבמהלכה הפכו מפגינים קיצונים חרדים, ניידת של לוכדי עריקים שהגיעו לעצור משתמטים.

לדברי יעלון: "ההתקפה האלימה הלילה כלפי חיילי צה"ל שהגיעו לבצע את משימתם באשדוד, וכלפי שוטרים שהוזעקו לסייע להם, היא בלתי נסבלת ומחייבת נקיטת יד קשה אל מול המתפרעים".

שר הביטחון הוסיף: "'אסור לנו להיות סובלניים למיעוט קיצוני ופורע חוק, ומי שמרים ידו על חיילי צה"ל - או נוקט באלימות באופן כללי - חייב להיענש בחומרה".

"אני מצפה מראשי הציבור החרדי לגנות את האירוע האלים, הנוגד באופן מוחלט את מגמות ההשתלבות של צעירים חרדים בצה"ל ובמעגל העבודה - באופן שתורם הן לחברה החרדית והן למדינת ישראל", סיים.

כזכור, שלושה ניסיונות מעצר של עריקים חרדים נערכו הלילה על ידי המשטרה הצבאית אולם הם נחלו כישלון לאור התפרעויות אלימות. במשטרה הבטיחו למצות את הדין עם המתפרעים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר