חשיפת "כיכר השבת"

פגישה מכרעת: הסלולרי הכשר של 'חברון' ייאסר לשיווק?

היום תערך פגישה מערכת בנושא הסלולרי הכשר של ישיבת חברון, בהשתתפות הגר"ב סולובייצ'יק ועסקני התקשורת. בסוף השבוע צפוי הגר"ב לעלות את השאלה למרן הגראי"ל שטיינמן (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק ואביר סולטן, פלאש 90, עיבוד: כיכר השבת)

חשיפת "כיכר השבת": מכשיר הסלולארי הכשר המשודרג, שיוזמת ישיבת חברון מגיע לישורת האחרונה, אל שולחנם של גדולי ישראל שיכריעו בסוגיה האם ניתן להתירו או שיש לאוסרו.

היום תיערך בישיבת חברון בשכונת גבעת מרדכי ישיבה מיוחדת בהשתתפות הגאון רבי ברוך סולובייצ'יק ראש ישיבת תורת זאב והעסקן רפאל מאיר, שידונו יחד עסקני הוועד לעניני תקשורת שהוקם בישיבה, בנושא אישור השימוש בטלפון הסלולארי המשודרג, הצדדים אמורים ללבן את הטענות להתיר או לאסור את שיווקו של המכשיר לבני הישיבה

כפי שנחשף ב"כיכר השבת", יזמו עסקני הוועד את פיתוחו ושיווקו של מכשיר סלולארי מיוחד שמחד יהיה כשר ללא גישה לאינטרנט ולאפליקציות הנחשבות לבעייתיות ומאידך יכלול בתוכו מצלמה ונגן. מנגד בוועדת הרבנים לענייני תקשורת התנגדו בנחרצות לשיווק המכשיר, בטענה שיגרום לפריצת גדר, כאשר כיום כולם יודעים כי מכשיר כשר הינו זה המיועד לשיחות בלבד ללא דברים נוספים.

ל"כיכר השבת" נודע כי במהלך הפגישה צפוי רפאל מאיר הנחשב לבעל דעות שמרניות בנושא, להביע את התנגדותו להכשרת המכשיר המדובר, מחשש שיגרום לסחף לטובת מכשירים חכמים כגון סמארטפונים וכדומה. מנגד עסקני הישיבה טוענים כי דווקא אישור השימוש במכשיר המדובר יוביל לעצירת הסחף, שכן לבחורים יהיו את כל השימושים הדרושים להם במכשיר הכשר

במהלך סוף השבוע צפוי הרב סולוביציק להיכנס למעונם של גדולי הדור ובראשם מרן ראש הישיבה הגראי״ל שטיינמן ולהציג בפניהם את הצדדים לכאן ולכאן ולקבל את הכרעתם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר