מחשובי בעלזא: הרב עובדיה רומפלר הלך לעולמו

הרב רומפלר שימש כחבר הוועד של מוסדות החסידות באנגליה עד יומו האחרון וכיהן כגבאי בשטיבל המרכזי בלונדון מזה עשרות בשנים. "זכה לקרבתו של הרבי ובהוראתו שימש כשליח ציבור" (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
האדמו"ר מבעלזא עם הרב רומפלר זצ"ל (ארכיון, באדיבות המצלם)

ברוך דיין האמת: מלונדון הגיעה הבוקר (שלישי) הבשורה הקשה על פטירתו לאחר מחלה של הרב החסיד עובדיה רומפלר ז"ל, שנסתלק הלילה לגנזי מרומים הלילה, והוא בן 69 בפטירתו. הרב רומפלר נחשב מחשובי העסקנים לבית בעלזא וממקימי ביהמ"ד והמוסדות של בעלזא בלונדון שבאנגליה.

הרב רומפלר שימש כחבר הוועד של מוסדות החסידות באנגליה עד יומו האחרון וכיהן כגבאי בשטיבל המרכזי בלונדון מזה עשרות בשנים. "זכה לקרבתו של הרבי ובהוראתו שימש כשליח ציבור בחגים ובימים הנוראים" סיפרו בקהילה.

חבריו מספרים כי "כל מגמתו בחייו הייתה להרחיב גבולות הקדושה לרומם כבוד החסידות, להגדיל תורה ולהאדירה, עולמות של חסד ורבבות של תורה נזקפים לזכותו".

הם מציינים כי המנוח "התנהג תמיד כחסידים הראשונים בתמימות וביראה טהורה, היה מלא וגדוש בתורה חסידות ובסיפורי צדיקים והיה דוגמא מוחשית של חסיד בעלזא גדול בתורה ובמעשים טובים, מידותיו התרומיות היו לשם דבר, והוא האיר פנים לכל אחד ואחד עליו אפשר לומר שנשא ונתן באמונה" הם מסיימים בכאב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר