ילדים מספרים על עצמם

עבור הורים רבים, קריאת סיפור לפני השינה היא משימה יומיומית עם סיפורים שחוזרים על עצמם. מה תגידו אם תוך דקות ספורות וללא כל מאמץ תוכלו ליצור סיפור ילדים שבתפקיד הגיבור- הילד שלכם! וגם מהסמרטפון, אינסטגרם ופייסבוק ישירות לאלבום בקליק אחד

כיכר השבת | מקודם |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

העולם של הילדים מסתכם בהם עצמם, כהורים לילדים קטנים אנחנו שומעים לא מעט את המשפט "זה רק שלי" או כששואלים אותם על דמות מצויירת "מי זה?" ישר הם יענו בגאווה "אני" (בליווי חיוך שובב).

בדיוק לאותם קטנטנים נמצא פתרון משעשע וחוויתי שיעלה חיוך גדול על פניהם, ולא, אתם לא צריכים להפוך להיות סופרים, מעצבים גרפיים או מאיירים. הכירו את אתר פייסגיפט, אתר שבו אתם משבצים את הקטן או הקטנה שלכם בתוך סיפור בו הם יככבו בתור השחקנים הראשיים בעלילה או לחלופין, לבחור בסיפור על הילד שלכם בשילוב תמונות משפחתיות, תחילה מכניסים את שם הילד ועוד לפני שלב העלאת התמונות, תתרשמו מהמלל של הסיפור בו משולב השם של ילדכם, לאחר מכן שלב הוספת התמונה שאותה ניתן להעלות ישירות דרך הסמארטפון, פייסבוק, אינסטגרם או קבצים מהמחשב.

כבר לא הכי קטן

הספרונים המוצעים באתר מתחלקים לשתי קטגוריות, הסדרה לגיל הרך הכוללת את הספרים "הסיפור הראשון שלי" לקטנטנים, "כבר לא הכי קטן" כשתינוק חדש מצטרף למשפחה, "גדלתי בשנה" מתנה מיוחדת ליום הולדת של הקטן שלכם או לקטנים הקרובים ללבכם. ואת הסדרה המאויירת המכילה סיפורים המותאמים לעולמם המופלא של הילדים ולמושאי הערצתם, כך למשל תמצאו את ילדכם מככב ככבאי בדיוק כמו סמי הכבאי הגיבור או קוסמת שמגשימה משאלות. התהליך עצמו פשוט מאד גם לאנשים שהטכנולוגיה לא מנת חלקם.

ומה עם המבוגרים?

עד לא מזמן הטרנד החדשני היה לצלם במצלמה דיגיטלית, להעביר דרך כבל למחשב ומשם לחנות הצילום על מנת לפתח תמונות, ומה עם התמונות שתוייגתם בפייסבוק ובאינסטגרם? אם לא שיגעתם את החבר שהעלה את התמונה שישלח לכם, הייתם צריכים לוותר. משם אתרים שונים התקדמו לאלבום דיגיטלי, אך הסרבול בלהוריד סרגל כלים גרם לרבים לזנוח את המשימה המאתגרת.

באותה קלות של יצירת סיפור לילדכם ניתן ליצור אלבום תמונות או לבחור תמונה יפה במיוחד להדפסה על קאנבס וכל זה ישירות מהסמארטפון שלכם! פשוט בוחרים בתבנית הרצויה מתוך שלל עיצובים מושקעים, את הדרך בה תרצו להעלות את התמונות (מחשב / סמארטפון / פייסבוק / אינסטגרם) והאלבום מסתנכרן בעצמו בעיצוב שבחרתם תוך דקות ספורות.

כדאי לכם למהר, כי השגנו מבצע בלעדי לגולשי "כיכר השבת" שלא יחזור - אלבום דיגיטלי רק ב-30 ש"ח! וגם דאגנו לקישור מהיר.

אני רוצה אלבום תמונות מהמם

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר