מתקפה חריפה

חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס: "הרפורמים - דת אחרת"

חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף תקף את הקונסרבטיבים והרפורמים בטקס הענקת פרס שר הדתות ברמת גן. "זו לא יהדות" קבע, "זו דת שמנסה קצת להיות דומה ליהדות". תיעוד (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום וידאו: באדיבות המצלם)

מתקפה חריפה: חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף, יוצא הערב (שלישי) במתקפה חריפה נגד הזרמים הרפורמים והקונסרבטיבים וקובע כי לא מדובר בזרם יהודי אלא במי שמנסים לחקות את הדת היהודית. הגר"ד יוסף אמר את הדברים בטקס הענקת פרס שר הדתות שנערך הערב בכפר המכבייה.

"מדובר כאן באנשים שאין להם שום קשר ליהדות, כל הרפורמים והקונסרבטיבים - רבותי, אני אומר דברים ברורים - זו לא יהדות, זו דת שמנסה קצת להיות דומה ליהדות. הם מחתנים גבר עם גבר ואישה עם אישה" תקף חבר מועצת חכמי התורה.

הגאון רבי דוד יוסף (צילום ארכיון: יעקב לדרמן)

הגר"ד יוסף המשיך בדבריו החריפים: "תראו איך הם הולכים אחורה, מחתנים יהודי עם גוי. הגיורים שלהם הם צחוק, כל ההנהגה שלהם היא לא יהדות".

לדבריו: "אנחנו, בכוחותינו הדלים, צריכים להתמודד נגד הדברים האלו ליד שריד בית מקדשנו. זה הכותל רבותי, שלא זזה משם שכינה. רוצים לטמא את הכותל? בבקשה, תקימו כותל בבית המשפט העליון. הכותל הוא שלנו, של היהדות. ואנחנו ניאבק על זה בכוחותינו הדלים, לא ננוח ולא נשקוט".

בעבר עורר שר הדתות דוד אזולאי סערה לאחר שאמר בראיון לגלי צה"ל כי הוא לא יכול לומר שהרפורמים הם יהודים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר