מלך האנדרואיד החדש?

תמונות אמת שדלפו לרשת מציגות: כך נראה הגלקסי 7

שבועות ספורים לפני שענקית האלקטרוניקה הקוריאנית סמסונג תשיק בחגיגיות את מכשיר הדגל החדש שלה - Galaxy S7, תיעוד של המכשיר החדש בפעולה כבר הודלף לרשת. מה מצפה לנו? (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
זה הגלקסי 7 (צילום מסך / שאטרסטוק)

שבועות לפני ההשקה - תמונות הגלקסי S7 דלפו לרשת: שבועות ספורים לפני שענקית האלקטרוניקה הקוריאנית סמסונג תשיק בחגיגיות את מכשיר הדגל החדש שלה - Galaxy S7, דלפו בשעות האחרונות לרשת תמונות ראשונות של "מלך האנדרואיד" הבא בפעולה.

בתמונות שהדליף משתמש וויאטנמי שהצליח להניח את ידו על המכשיר, נראה המכשיר בפעולה במבחן ביצועים שנערך באמצעות אפליקציית אנטוטו, שם זכה המכשיר לציון כולל של 134,740 נקודות, ציון גבוה יחסית אך צפוי בעקבות החומרה החזקה שהוא מכיל.

צילום מסך

על פי ההדלפות בשבועות האחרונים, סמסונג צפויה להכניס מספר שינויים משמעותיים במכשיר הדגל שלה, כשהמסך יהיה לראשונה בחברת סמסונג באיכות של 4K (בניגוד ל-2K כיום). גודל המסך יוותר על 5.1 אינצ'ים, אלא שככל הנראה בהמשך תשיק החברה גם גרסת פאבלט גדולה יותר.

גם רגישות המגע, או מגע תלת ממדי שמאפשר למכשיר לקלוט את עצמת הלחיצה על המסך ולתרגם אותה בהתאם - בדומה לפיצ'ר החדש שהוצג באייפון 6S - יוטמע על פי ההדלפות בגלקסי S7.

על פי דיווחים בעבר, בסמסונג לא סומכים על חיישן טביעת האצבע שמאבטח את מכשירי הגלקסי S5 ו-S6, והחברה צפויה להוסיף קורא רשתית שיאפשר את פתיחת מכשיר הטלפון על ידי הצצה לכיוון סורק הרשתית.

צילום מסך

מצלמת המכשיר תזכה לעדכון וחיישן משופר באיכות 20 מגה פיקסל, בניגוד ל-16 מגה-פיקסל כיום. בנוסף, המצלמה צפויה לקבל עדכון בדמות חיישן ייצוב אופטי חדש. זכרון העבודה של המכשיר צפוי להיות משודרג ל-4 GB והסוללה תגדל ל-3,000 מיליאמפר במקום 2,550 מיליאמפר. זאת במקביל לשדרוג המתבקש למערכת ההפעלה אנדרואיד 6 מרשמלו.

צילום מסך

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר