בעקבות "כיכר השבת"

דרעי לגואטה: "טוב שהגבת"; גפני: "זו היתה אמירה מבודחת"

דברי גפני נגד מריבת הקרדיט בין דרעי לביבי שנחשפה ב"כיכר השבת", מעסיקה את הפרשנים. ב"קו עיתונות" דווח כי גפני הסביר שזו היתה אמירה מבודחת ודרעי החמיא לגואטה על התגובה (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי וגפני מתפייסים (באדיבות המצלם)

בעקבות "כיכר השבת": יו"ר ש"ס אריה דרעי ויו"ר 'דגל התורה' משה גפני מתייחסים לראשונה לסערה שפרצה בעקבות הדיווח ב"כיכר השבת" לפיו גפני התבטא כי בזמן שדרעי וביבי רבים הוא מעביר כסף לישיבות, והתגובה החריפה שהגיעה מצד ח"כ יגאל גואטה ,שהובילה במהירות לפיוס בין השניים.

קראו עוד:

הרבה מהפרשנים והכתבים העריכו כי דרעי יבקש מגואטה להירגע אחרי המתקפה על גפני, אך מתברר שיו"ר ש"ס היה מרוצה. על פי הדיווח ב'קו עיתונות' דרעי קרא לגואטה ואמר לו כי אסור לקרוע את החבל אך טוב עשה שהגיב.

"אמרתי לו שאסור לקרוע את החבל עד הסוף וצריך לזכור שאנחנו חייבים להמשיך לעבוד הלאה, אבל להגיב היה צריך וטוב שהדבר נעשה", אמר דרעי. "תארו לכם מה היה קורה אילו אני הייתי אומר דברים דומים על גפני? בעצם אין מה לתאר, כי לעולם לא אגיד דבר כזה. הרי המשמעות של המשפט הזה היא שרק אחד עושה וכל השאר עסוקים במשחקי כבוד. ככה מתנהגים?".

בניגוד להכחשות שניסו גורמים שונים להוציא, גפני עצמו אישר את הדברים אך טען שאמר אותם בבדיחה, וסירב להתייחס לגואטה כשאמר כי דרעי אישית שלח אותו. "לקחו אמירה מבודחת בנאום ארוך והוציאו אותה מפרופורציות. גואטה והסגנון בו בחר הם לא העניין בעיני. ברור לי מאיפה זה בא, וזה הרי הגיע מדרעי עצמו", אמר גפני.

דרעי סיפר לעיתון כי בזמן שהכותרת המשיכה להתנוסס ב"כיכר השבת" הוא ציפה שגפני יבהיר, אך לדבריו הוא לא עשה זאת ולא הכחיש: "ציפיתי שיתנצל, שיגיד לפחות ברמה האישית שהדברים הוצאו מהקשרם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר