ההרוגים: קרובי משפחה

התאונה הקטלנית בכביש 31: נסעו בלי חגורות ובמהירות מופרזת

מחקירת התאונה הקטלנית בכביש 31 בה נהרגו שלושה בני אדם, כולם קרובי משפחה מחורה בשנות ה-20, עולה כי הם נסעו ככל הנראה בלי חגורות ובמהירות מופרזת, "המנוע עף" (חדשות בארץ)

הרכב המרוסק (צילום: הרצל יוסף -ynet)

התאונה הקטלנית בכביש 31: שלושה קרובי משפחה, תושבי חורה, הם ההרוגים בתאונה הקשה שאירעה אתמול בכביש מספר 31 בדרום, הם נהרגו ככל הנראה בשל אי חגירת חגורה.

עם התקדמות החקירה, אומרים בוחני אגף התנועה כי שישה בני אדם נסעו ברכב מדגם פורד, ארבעה מהם ישבו מאחורה וככל הנראה לא היו חגורים, מן הצד השני הגיע נהג רכב מדגם טוויטה.

הזירה הקשה (צילום: הרצל יוסף -ynet)

בנוסף אומרים באגף התנועה כי הם נסעו במהירות מופרזת, מה שגרם להתנגשות החזיתית בין הרכבים."המהירות הייתה כל כך גדולה שהמנוע של אחד הרכבים פשוט ניתק ועף מחוץ לרכב".

ההרוגים הם: האיל אבו אלקיעאן (20), איהאב אבו אלקיעאן (24) ואיוב אבו אלקיעאן (24). שניים מההרוגים הם מנוסעי הפורד והשלישי הוא נהג הטויטה.

ההרוגים

לגבי ארבעת הפצועים נמסר הבוקר מבית החולים סורוקה בבאר שבע כי שניים במצב בינוני-קשה, אחד מהם נותח במהלך הלילה, אחד במצב בינוני ופצוע נוסף במצב קל.

כביש 31 ידוע ככביש מסוכן בו התרחשו כמה תאונות קשות, באגף התנועה אומרים כי "זה כביש איום ונורא, אבל במקרה הזה אין ספק שהשילוב של מהירות מופרזת ואי נקיטת אמצעי בטיחות הוביל לתוצאה הקטלנית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר