שנאה חילונית

חילוני בן 60 חשוד בהשלכת חזיר על בית כנסת חרדי בערד

המשטרה עצרה חילוני כבן 60 בחשד שהוא עומד מאחורי השלכת רגל החזיר לעבר בית הכנסת של חסידות גור בעיר ערד. החשוד הודה ושחזר את מעשיו. הבוקר הוא שוחרר בתנאים מגבילים (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
רגלי חזיר בכניסה לבית הכנסת (באדיבות המצלם)

שנאה חילונית: המשטרה עצרה בתחילת השבוע גבר חילוני כבן 60 בחשד שהוא עומד מאחורי השלכת רגל החזיר לעבר בית הכנסת של חסידות גור בעיר ערד.

קרא עוד:

הגבר החילוני חשוד שזרק חלקי בשר חזיר לעבר בית הכנסת החרדי ונמלט מהמקום.

הבוקר (רביעי) הוא שוחרר בתנאים מגבילים ובמשטרה מציינים כי בקרוב יוגש נגדו כתב אישום.

במשטרה מדווחים כי "בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה במהלך חודש נובמבר 2015 ממתפללי בית הכנסת אודות מציאת רגל של חזיר כשהיא תלויה בכניסה לבית הכנסת, נפתחה חקירה ובהמשך התקבלו עוד שני אירועים אודות זריקת חלקי בשר חזיר באזור בית הכנסת.

"ביום ראשון השבוע בתום חקירה גלויה ופעולות שבוצעו במישור המודיעיני נעצר חשוד במעשה שבתחילה הכחיש כל קשר למיוחס לו ובהמשך הודה ושיחזר את מעשיו".

מהמשטרה נמסר כי "מיד עם קבלת התלונות נפתחה חקירה תוך איסוף ממצאים פורנזיים מהזירה וכי בתחילת השבוע נעצר חשוד במעשה שבתום חקירה הודה במעשים שיוחסו לו".

כזכור, הרב צבי ביאלוסטוצקי, רבם של חסידי גור בעיר, הגיב לאירועים החמורים ואמר כי "מדובר בהמשך להסתה של ראש העיר נגד יהודים חרדים תושבי ערד, הופיע מעשה משוקץ זה נגד בית כנסת. זה המשך של ההתנכלות לציבור החרדי ולמקומות הקדושים בעיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר