תיעוד: הענקת פרס שר הדתות למועצות דתיות

שר הדתות דוד אזולאי הצהיר אתמול כי "משרד הדתות נמצא בהליך התייעלות בשנים האחרונות ויצא מהגירעונות הגדולים", את הדברים אמר אזולאי במהלך פרס שר הדתות שהוענק ל- 21 מועצות דתיות (ברנז'ה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

אמש (שלישי) התקיים טקס הענק פרס שר הדתות למועצות דתיות שעמדו במדדים המקצועיים לשנת 2015.

הרב הראשי הגאון רבי רבי דוד לאו פתח את המעמד ובירך את אזולאי על הענקת הפרס למועצות דתיות המשתדלים לאהב שם שמים מיד יום ביומו. "ראוי ונכון להוקיר לכם תודה. צריכים לפרסם עושי מצווה שכאלו. איחולי שבשנה הבאה המשרד לשירותי דת יתקשה לדעת למי לתת פרס, כי כל מועצות הדתיות יהיו ראויות לכך".

רבה של 'מגדל העמק' וחבר מועצת הרבנות הראשית הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן אמר: "ברצוני לאחל שתמשיכו לקדש שמים. יש בימים אלו קטרוג על כל ענייני הדת במדינה. כל יהודי הוא יקר וחשוב בעם ישראל- חייבים לקרבם".

לאחר מכן נשא דברים חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף אמר: "המשרד לשירותי דת עוסק ברוחניות של תושבי המדינה. השר אזולאי נמצא בתקופה רגישה שבה נלחמים על כל עקרי הדת במדינה, וברצוני לחזקו".

השר אזולאי פתח את נאומו בהתייחסות לשריפת בית הכנסת בגוש עציון ואמר "אני קורא למערכת הביטחון לאתר את הפושעים ששרפו את בית הכנסת על שם שלושת הנערים ולהעמידם לדין".

השר הוסיף: "משרד הדתות נמצא בהליך התייעלות בשנים האחרונות ויצא מהגירעונות הגדולים שהיו. אני מברך את וועד העובדים במשרד שדחה את השביתה שתוכננה". לגבי פרס השר, יש כאן בקהל אנשים שעושים עבודה רבה למען עם ישראל. אתם ראשי המועצות הדתיות עשייתם עבודה לא פשוטה בשנים האחרונות. יש מחנה משותף אחד לכולם, כולם יצאתם לדרך מאומצת והגעתם לתוצאה טובה וזכייה בפרס. אשריכם".

יצוין כי השנה 21 מועצות דתיות זכו בפרס השר- בהם המועצות הדתיות בערים: נהריה, הרצליה, רמת גן, גבעתיים, שדרות, מגדל העמק, תל אביב, גדרה, מטולה, יוקנעם, פרדס חנה- כרכור, בנימיה- גבעת אדם, מרום הגליל, עמנואל, גני תקווה, עתלית, עמק לוד, שלומי, יבניאל, גליל תחתון ואלחים.

במשרד הדתות מספרים כי "בעבר חילקו סכומי כסף קטנים. השנה המשרד לשירותי דת הכפיל את פרס השר משני מיליון שקלים בשנה לארבע מיליון שקלים השנה, וזאת הודות להכספים הקואליציוניים של תנועת ש"ס ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר