תודו לנו אחרי זה: מתנה לכל המשפחה בחמש דקות הכנה

כל השנה אנחנו אוספים תמונות כדי לשמור למתנה השנתית ליום המשפחה: לוח שנה דיגיטלי. אחרי שהכרנו את אתר פייסגיפט משימה אחת ירדה ורק חמש דקות לקחו לנו לעצב מתנה מושקעת ויפה. על הדרך ובחמש שניות בלבד הזמנו גם תמונת קנבס של שקיעה שצולמה במצלמת הסמארטפון האישי

(צילום: שאטרסטוק)

כל שנה גיסתי מתחילה במבצע לוח שנה לסבא וסבתא, זה מתחיל עם נדנודים קלים בקבוצת הוואטסאפ המשפחתית ומסתיים באיומים מפורשים שהתמונה מהבר מצווה של דוד לא תיכנס אם לא נשלח במייל שמתעייף מהקבצים הכבדים. לאחרונה מצאנו את האתר שהחזיר את גיסתי לקו השפיות, אתר בשם פייסגיפט, ניתן לעצב בו לוח שנה במהירות ולהעלות תמונות דרך הפייסבוק (שבו כולם מתוייגים) או מהסמארטפון (שם אני מקפידה לשלוח תמונות של הקטן לוואטסאפ המשפחתי).

שלב אחרי שלב

בשלב הראשון בוחרים מבין שלל העיצובים, רטרו, ג'ינס, אלגנטי או אפילו עיצוב מיוחד לנוער ולזוגות.

בשלב השני מגדירים את המאפיינים ובשלב השלישי מעלים את התמונות דרך הסמארטפון, פייסבוק, אינסטגרם או קבצים מהמחשב, ותוך 5 דקות יש לכם לוח שנה מוכן, סבא וסבתא גאים במקרה שלי, או מתנה אישית ומלאת מחשבה לכל מי שתבחרו.

מציירים בקנבס

בשנים האחרונות בבתים רבים מקובל לראות יותר ויותר אנשים שזנחו את המסגרות הכבדות לטובת הקנבס, ניתן להעלות בקלות דרך אתר פייסגיפט תמונה שתקשט את הסלון, חדר השינה או את המשרד. לאחר שתבחרו באתר את גודל התמונה תעמדו בפני החלק הקשה, בחירת התמונה. יש את המשפחות שתולות תמונות משפחתיות ואת אלה שמעדיפות תמונות נוף או תמונות של רבנים, הכל הולך ונתון לשיקולכם, לאחר שבחרתם את התמונה הרצויה והעלתם דרך הסמארטפון, פייסבוק, מחשב או אפילו אינסטגרם, תוך שניות התמונה תהפוך לקנבס ותגיע ישירות אליכם, מומלץ בחום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר