חקירת ההפחדה

4 שנים אחרי: המשטרה נזכרה לסגור את התיק לעיתונאים החרדים

לפני ארבע שנים, בחרה המשטרה בצעד תמוה ומוזר לזמן עיתונאים חרדים לחקירה, זאת בניסיון לעלות על עקבות מפיץ תמונה מסיתה נגד מפקד מחוז. רק כעת הודיעה המשטרה: התיקים נסגרו (ברנז'ה)

ישי כהן (צילום: כיכר השבת)

4 שנים אחרי שזימנה עיתונאים חרדים לחקירה בניסיון לעלות על עקבותיהם של מפיצי תמונה מסיתה כביכול של מפקד מחוז ירושלים דאז ניסו שחם, הודיעה השבוע משטרת ישראל על סגירת התיקים שנפתחו נגד העיתונאים. בין העיתונאים שנחקרו בפרשה: הכתב הפוליטי של "כיכר השבת" ישי כהן והעיתונאי יקי אדמקר.

העיתונאים נחקרו במשך שעות ארוכות בחשד להסתה לאלימות ולטרור, איומים והעלבת עובד ציבור, לא פחות - כל זאת בגלל כתבה שפורסמה בין היתר ב"כיכר השבת" וסיקרה תמונה שהופצה נגד מפקד המחוז באותה תקופה ניסו שחם. שמו של שחם, אגב, הספיק מאז להיקשר במספר פרשות מביכות בעקבותיהן הודח מהמשטרה.

יודגש, כי התמונה פורסמה ב"כיכר השבת" - אך לא רק, אלא גם בכל כלי-התקשורת החילוניים, העיתונות הכתובה והאלקטרונית. למרות זאת, בצעד תמוה, המשטרה בחרה לזמן לחקירה עיתונאים חרדים, בעוד עיתונאים מכלי התקשורת הכלליים שפרסמו את הסיפור לא זומנו כלל לחקירה.

עילת הסגירה, כפי שנמסר במכתב שנשלח השבוע לכתבנו ישי כהן היא ש"לא נמצאו ראיות מספיקות להעמדתך לדין".

ישי כהן מסר בציניות: "חשתי הקלה עצומה הבוקר כשהתעוררתי לראשונה מזה 4 שנים ליום בו אני לא חשוד בהסתה לאלימות ולטרור, איומים והעלבת עובד ציבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר