צפו בתיעוד

הרישום לסמינרים: צביקה כהן קיבל את ברכת נשיא 'המועצת'

על רקע סגירת הרישום הרשמי לסמינרים, הגיע סגן ראש העיר ירושלים צביקה כהן למעונו של נשיא המועצת ראש הישיבה הגר"ש כהן, בכדי לקבל את ברכתו לקראת המאבק שצפוי להתפתח (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם )

לקראת מאבק: סגן ראש עיריית ירושלים ומחזיק תיק חינוך חרדי צביקה כהן, הגיע השבוע למעונו של נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, בכדי לעדכן על מצב רישום הבנות בסמינרים בעיר לשנת תשע"ז, ולקבל את הברכה לקראת המאבק החדש-ישן שצפוי להתפתח.

כהן הציג הגר"ש כהן נתונים וחומרים הקשורים לעניין רישום הסמינרים, וחשף כי נכון לעכשיו עם סגירת הרישום הרשמי, ישנם כ-500 בנות בירושליםשאל התקבלו. כהן קיבל מגר"ש ברכה ו"גיבוי מלא לכל פעולה אשר תסייע להכניס את בנות ישראל למוסדות להן הם ראויות".

ראש הישיבה אמר: "אנו לא מתפשרים כמידי שנה על אף ילדה. ואנו כיום בחודש אדר שזו תקופה של אסתר המלכה שהושיעה את עם ישראל".

"כתוב במשנה "הוי רץ כצבי וגיבור כארי. לעשות רצון אביך שבשמים". הרב צבי תהיה "רץ כצבי" וממילא תגיע ל"גיבור כארי". תמשיך עם הכוחות האלה להושיע ולעזור לכל אחד ובפרט לבנות שלא התקבלו לסמינרים. ותמצא חן וחסד בעיני אלוקים ואדם", הוסיף נשיא המועצת.

צביקה כהן סיפר כי, "בכל שלב שאנו יוצאים מהקודש, קרי מראש הישיבה, הרי שאנו מלאי ביטחון וחדורי אמונה, על כל משימה ומשימה אליה אנו נשלחים. מה גם שמדובר ברישום בנות ישראל לסמינרים שגם כך בס"ד ראשי הסמינרים כמו היום משתפים פעולה באופן חיובי. אני מודה למרן ראש הישיבה על הכוונתו וברכתו לכל אורך הדרך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר