תוקם שכונה לזכר החייל החרדי שנהרג באסון אימונים בצאלים

ביישוב כוכב יעקב נחנכה שכונה חדשה שתיקרא על שמו של ישי רוסלס ז"ל, הקצין החרדי שנהרג בתאונת אימונים בבסיס צאלים. חבריו של ישי סיימו ש"ס משניות לעילוי נשמתו (חרדים בצה"ל)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: עמותת נצח יהודה)

לרגל ציון השלושים למותו של קצין גדוד "נצח יהודה" של הנח"ל החרדי סרן ישי רוסלס ז"ל באסון אימונים בצאלים, נחנכה אתמול (רביעי) ביישוב כוכב יעקב שכונה חדשה על שמו שתיקרא "שכונת ישי". בטקס השתתפו גם מפקד הגדוד וראש מועצת מטה בנימין, וחבריו של ישי ז"ל לגדוד סיימו ש"ס משניות לזכרו.

מפקד גדוד נצח יהודה סא"ל אורי לוי סיפר על השפעתו של ישי ז"ל על הגדוד בחודשים האחרונים, והוסיף כי ההחלטה להעביר לאחרונה את הגדוד לתעסוקה מבצעית בגזרת צפון בנימין התקבלה לאחר שיחה שקיים עם סרן רוסלס ועם קציני הגדוד. סא"ל לוי סיפר שישי ז"ל אמר בהתייעצות כי "גם אם קשה צריך לבצע, ועלינו להתאמץ בעזרת ה' להצליח בכל משימה".

הלוויתו של ישי רוסלס ז"ל (צילום: אהרן רבינוביץ)

רב הגדוד סרן הרב שאול עבדיאל סיפר שההחלטה לסיים את הש"ס לזכרו של ישי התקבלה עוד לפני קבורתו, זאת בעקבות "עשרות פניות של חיילי ובוגרי הגדוד לקיים לימוד משניות לעילוי נשמתו של ישי ז"ל".

מיכאל, אחיו של ישי ז"ל אמר באירוע "אני עוד לא מצליח לעכל, יש הרבה שאלות ואי הבנות, אבל יש דבר אחד שאנחנו לא שוכחים: יש בורא לעולם, ורק הוא יודע חשבונות שמים, ואבא טוב תמיד ירצה את הטוב ביותר לבנים שלו. וכמו שבורא עולם הביא עלינו ניסיון קשה, הוא גם ייתן לנו כוח להתחזק, אין בורא עולם מביא אדם לניסיון שאינו יכול לעמוד בו".

האירוע התקיים בסיוע ובמימון אגף כוח אדם של צה"ל ובסיוע עמותת נצח יהודה, השותפה להקמת הגדוד ולליווי החיילים על בסיס יומי.

(צילום: עמותת נצח יהודה)
(צילום: עמותת נצח יהודה)
(צילום: עמותת נצח יהודה)
(צילום: עמותת נצח יהודה)
(צילום: עמותת נצח יהודה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר