"ניסיון מבצעי עשיר"

בנימין נתניהו החליט: נדב ארגמן הוא ראש השב"כ הבא

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע הערב על מינויו של נדב ארגמן לתפקיד ראש השב"כ הבא. ארגמן, בן 55 נשוי ואב לשלושה ילדים, מכהן כיום כסגן ראש השב"כ ושימש בעבר במגוון תפקידים (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
נדב ארגמן (צילום: תקשורת שב"כ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע הערב (חמישי) כי החליט למנות את נדב ארגמן לתפקיד ראש שירות הביטחון הכללי הבא. ארגמן, בן 55 נשוי ואב לשלושה ילדים, מכהן כיום כסגן ראש השב"כ.

בהודעת ראש הממשלה נאמר כי ארגמן התגייס לצה"ל ליחידה מובחרת בשנת 1978, בשנת 1983 התגייס לשירות הביטחון הכללי ושירת במגוון רחב של תפקידים מבצעיים. בין השנים 2007-2003 כיהן ארגמן כראש אגף המבצעים בשב"כ, לאחר מכן היה 4 שנים נציג השב"כ בארה"ב. לאחר מכן מונה לתפקיד סגן ראש השירות במשך 3 שנים.

בחודש ספטמבר 2014 הושאל ארגמן לוועדה לאנרגיה אטומית, ובספטמבר 2015, חזר לתפקיד סגן ראש השירות בעקבות בקשתו של ראש השירות יורם כהן, עם מינוי של רוני אלשיך למפכ"ל המשטרה.

"לארגמן תואר ראשון במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה, תואר שני במדעי המדינה ותואר שני נוסף בביטחון ואסטרטגיה מאוניברסיטת חיפה, אותו סיים בהצטיינות יתרה, במסגרת הלימודים במכללה לביטחון לאומי".

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר: "לנדב ארגמן ניסיון מבצעי ופיקודי מוכח ועשיר ביותר בשירות הביטחון בכללי. אני סמוך ובטוח כי השב"כ תחת פיקודו ימשיך להתחזק במישור המבצעי והטכנולוגי וימשיך להגן על ביטחון ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר