טרור ללא הפסקה

לוחמים נפצעו מדריסה במעלה אדומים; מחבלת חוסלה בחברון

שלושה לוחמי מג"ב נפצעו באורח קל מפגיעת רכב פלסטיני סמוך למעלה אדומים. במשטרה בודקים אפשרות שמדובר בתאונה. בחברון חוסלה מחבלת שניסתה לדקור חייל בעמדה צבאית (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
לוחמי מג"ב (צילום ארכיון: הדס פרוש, פלאש 90)

שלושה לוחמי מג"ב נפצעו באורח קל הערב (שבת) לאחר שרכב פלסטיני התנגש בג'יפ צבאי. הלוחמים יצאו מהג'יפ וירו לעבר המכונית הפלסטינית בה ישבו שלושה בני אדם, שניים נפגעו מהירי ואדם נוסף נחבל. במשטרה אומרים כי ככל הנראה מדובר בפיגוע, אולם עדיין נבדקת האפשרות שמדובר בתאונה.

מצבו של פלסטיני שהיה ברכב השני בינוני ושל שניים נוספים קל. הלוחמים שנפצעו קל בלבד פונו לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

מדובר המשטרה נמסר: "במסגרת פעילות מג"ב למען ביטחון העיר ירושלים וכנגד טרור, הבחינה תצפית משטרתית בשני חשודים שעוברים גדר הפרדה ונכנסים לרכב ישראלי שהמתין להם אחרי מחסום א - זעיים לכיוון ירושלים. הדיווח הועבר לצוותים ממונעים שהחלו בנסיעה לכיוון הרכב עם החשודים".

"בסמוך לצומת מצודת אדומים הרכב החשוד נקלע לפקק תנועה, צוות שוטרים פרקו מרכבם ויצאו רגלית לכיוון הרכב החשוד. מרגע שהחשודים הבחינו בשוטרים, שילבו הילוך אחורי, פגעו ברכב בפקק בנסיון להימלט וניסו לדרוס את השוטרים. השוטרים שהיו בסכנה מיידית וממשית ביצעו ירי לעבר הרכב שהמשיך בנסיעה, עלה על שטח ההפרדה וביצע פרסה לכיוון א - זעיים. צוות נוסף חסם את נתיב הנסיעה. החשודים שהבחינו ברכב המשטרתי שחוסם את הכביש פגעו בו בעוצמה ונעצרו".

"3 שוטרי מג"ב נפגעו ופונו לטיפול רפואי. ברכב החשוד היו 3 חשודים מהם שני תושבי שטחים, שניים פצועי ירי. בשלב נבדקים כל כיווני החקירה" נמסר.

בשעות הצהריים של יום שבת חוסלה צעירה פלסטינית כבת 17 לאחר שניסתה לפגוע בחייל בעמדה צבאית ליד מערת המכפלה בחברון. החייל לא נפגע, וחבריו ירו לעבר המחבלת וחיסלו אותה.

תחקיר ראשוני העלה כי המחבלת שהגיעה מכיוון מערת המכפלה, עוררה את חשדם של החיילים והיא התבקשה על ידם להציג את חפציה. היא פתחה את התיק וניסתה לדקור את אחד החיילים. היא נהדפה לאחור על ידי החייל ודקרה פלסטיני שעמד בסמוך כשהיא פוצעת אותו באורח בינוני, לאחר מכן ירה הכוח לעברה וחיסל אותה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר