האזינו להקלטה

קיצונים פרצו לתא הקולי של מגייס חרדים: "אחראי על המיסיון"

מעצר ראשי קמפיין "הציידים" לא מרגיע את המאבק במגייסים החרדים: קיצונים פרצו לתא הקולי של יחיאל רדוצקי, איש קבע בצה"ל ושתלו הודעה המזהירה מפעילותו. הוגשה תלונה למשטרה (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

המאבק נגד מגייסי החרדים לצה"ל נמשך במלוא עוזו: בסוף השבוע האחרון, פרצו קיצוניים לתיבת התא קולי של יחיאל רדוצקי, איש קבע בצה"ל ודמות מוכרת ברשתות החברתיות, תוך שהם שותלים שם הודעה לפיה רדוצקי "מארגן כנסי שיווק" של מסלולים חרדים בצה"ל ו"אחראי על פעילות מיסיונרית". בעקבות הפריצה, הגיש רדוצקי תלונה במשטרה.

בהודעה המוקלטת שנשתלה בתא הקולי של רדוצקי נאמר: "שלום הגעתם ליחיאל, אתם יודעים מיהו? מארגן כנסי השיווק של גבעתי ונצח יהודה ואחראי לפעילות מיסיונרית למאות נחשלים".

"הפרופיל שלו אתם יודעים מהו?" ממשיך הדובר, "הוא לא הצליח בישיבה, נפסל משירות קרבי עקב פרופיל נמוך-32. הוא מוכיח את עומקו בכך שיגרור אחריו עוד. נתקו את השיחה כי הוא לא עונה להודעות והוא גם לא יכול להשיב לכם".

רדוצקי סיפר לעוקביו כי "עבריינים במסווה חרדי פרצו לי לטלפון והחליפו הודעה קולית להודעה מנאצת נגדי ונגד הגיוס החרדי. אז אם כבר הגעתם לתא הקולי שלי, תקשיבו עד הסוף. לפחות תצחקו יחד איתי".

הוא הוסיף וכתב: "בעצם מה אני מתפלא? למה שאתפלא שעבריין פרץ והחליף לי הודעה בתא הקולי?. הרי מדובר בעבריינים שבשם התורה הקדושה מרשים לעצמם לעשות מה שבא להם. מרשים לעצמם לקלל. מרשים לעצמם להטריד אנשים. מרשים לעצמם לפצוע שוטרים. מרשים לעצמם להפוך ניידות. מצטלמים בגאווה כשהם מכים סוסי משטרה ועוברים על צער בעלי חיים. צוחקים על גדולי ישראל. ובעצם עושים מה שבראש שלהם. אשרי שאין חלקי עמם".

כזכור, במסגרת קמפיין "הציידים" הופצה חוברת בה הובאו שמותיהם של מגייסי חרדים לצה"ל ונכתב "לזיכרון עולם בעולם התורה. יזכרו אלו את אלפי החיילים שנפלו למסלולי נצ"ח שח"ר וגבעתי, שנשבו בידי בני עוולה "ציידי הנשמות" אשר מכרו נשמתם לשטן". עוד נכתב "ארץ אל תכסי דמם. זכרו נא מה יעץ בלעם בן בעור. זכור ואל תשכח. לפני כחודש עצרה המשטרה חשודים בניהול הקמפיין, אולם הם שוחררו לאחר חקירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר